Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Han må nå betale 3800,- i barnebidrag hver måned til barnet vårt!Tvungen trekk ;-) Og det kan dere tro kona hans ikke liker..hehehe Fint, her skal de få betale i mange år. Hipp hurra for utroskapen?! Flau smak i munnen begge to nå,tenker jeg. Sur svie etter den søte kløen det der.......................... Og hun som trodde hun fikk en mann med så stor ei inntekt.
-Hengebuksvinet- Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg hadde vel uansett ikke villet la han forsørge meg etter at det ble slutt, hadde heller gått litt stolthet i å skulle klare seg selv. For man har ikke 3800 * 2 + 980 i utgifter på et barn.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Det kommer ann på hvor man bor. Bidrag er ikke kun regnet til å handle barnets klær og div, men alt av utgifter som strøm, mat,huslån osv osv. I tilegg er dette utregnet på inntekten hans, hennes og sammvær.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Her er en ca kalkulator på hvor mye barn kan eller koster. http://www.dinside.no/php/kalk.php?/php/kalk_java/vis.php?id=12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå