Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Vi har startet nettbutikk med høykvalitetsvarer. Men det er ikke alltid like enkelt å få markedsført seg skikkelig dessuten så loster det skjorta med reklame. vår nettbutikk på www.barne-mote.no har nettop kommet skikkelig igang, er det noen som har noen gode råd til billig eller gratis markedsføring? Våre varer holder en meget høt standard men har en lav pris. Det er vansklig i begynnelsen når man skal ha et varelager og med alle nye ting og utgifter som følger med. Hvordan bli kjent det er det som er problemet ! Man må jo bare prøve! Det er mange om beinet, men heldigvis så er det ikke så mange som har slike kvalitets produkter som oss, mote klær som har et skikkelig design og taler både til de voksne og barna Og iallfall ikke til en slik pris. Hilsen oss i www.barne-mote.no
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Kvalitet er viktig uansett hva som skal selges, men informasjon skaper trygghet, slik at kundene dine tør å handle av deg. Det så ut for meg som mange flotte produkter du selger, men jeg avbrøt handlingen fordi jeg følte meg uttrygg. Det står ikke noen ting på siden din om hvem du er og hvor klærne kommer i fra. Jeg er en stor nettshopper, og det første jeg gjør når jeg handler i en ny nettbutikk er å sjekke informasjonen Om oss. Da får jeg en feeling om hvem som står bak, og jeg sjekker gjerne organisasjonsnummeret også. Alle bedrifter enten det er enkeltmannsforetak eller AS skal ha et organisasjonsnummer. Barneklær er enkelt å kjøpe på nett, men det hjelper ofte å få vite litt om hvor klærne kommer fra, og hvordan de er i størrelsen. Dette varierer veldig fra land til land i Europa, så det er god info å få. Her har du et godt potensiale for å lykkes, men jobb med informasjon om deg (virksomheten), produsent, og klær. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hei! Jeg vil også gjerne si min mening om nettbutikken din! Jeg syntes du hadde utrolig flotte klær, og til kjempefine priser, men jeg synes det var litt kronglete langt opp! Menyen var fin, og skrifttypen og alt det var flott, men jeg synes ikke den var så brukervennlig, dessuten tok det litt for lang tid å laste ned sidene. For hver ting måtte en vente, og det har jeg ikke gidd til, men gjorde fordi jeg ville se siden. Hadde jeg kommet som kunde ville jeg dratt for lengst. Prisene dine var veldig bra, masse lekkert utstyr til barn, men det var ett eller annet som ikke fungerte. Jeg er kanskje litt utålmodig og liker å se "hele" utvalget med èn gang. Dette er jo ikke praktisk mulig, men kanskje du kunne vise bare noen "go`biter" som lokkemiddel på framsida di? Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå