OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Sitter her som vanlig uten å få sove, og kjeder meg:(
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Det er bra! Da kan jeg fremdeles være her;) Hadde DU vært våken hadde jeg lagt meg:P
Teltpluggen Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Hehe:P Skal bare se ferdig denne one tree hill episoden, så dysje, så skal jeg inn i senga.. Kanke sitter her og sove..
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Hmmmm,går du på repeat fra i går du eller?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Ja, her var jeg igjen også! Men nå er jeg ikke sinna på en frp-politiker, men bare redd.
Teltpluggen Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Ikke langt fra... Skulle ikke dysje igår da.. Men tanken på å slenge seg nydysjet i nyvaskede sengklær ble bare sååååå fristende..
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 Hihi, hørtes kjent ut nemlig;) Men kanskje ikke dusjingen... Du har ingen skumle planer i dag da, eller noen opprop? Riga+hippiesnulla & piratspira Hmmm, ja og hun hadde visst skiftet mening i dag :s hehe... Skjønner jeg godt:P Hva er det du er redd for da?
Teltpluggen Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Hva er du redd for snuppa? Måkke være det.. Nei inatt skal jeg spre kjærlighet og gode drømmer til alle og enhver!
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 Hun var redd, og så forsvant hun :s HVA HAR SKJEDD??? Se hva som skjer..................
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Haha...bare stakk litt over på småtroll på dib! Er redd for å sove for hadde et mareritt natt til i dag!:-/
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. juli 2007 Nei huff da:( *trøste* Noe grusomt som du vil dele med oss da? Kanskje du får ødelegge natten til noen andre også hihi
Teltpluggen Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Ikke meg! For nå hopper jeg i dysjen! Snakkes jenter!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Kos deg i dusjen da!
Teltpluggen Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 I will;) Kose deg med dette du da:P http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154344 Var vel bare et spørsmål om tid før det måtte skje..
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 31. juli 2007 Marthe Med Ninjareka! Du får kose deg i dusjen da! Bare vær så frekk at du forlater oss alene her inne:(
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 Haha...det var en passelig straff for Paris! Drømte at barnefar hadde fått seg en liten jobb i helvete, og valgte å ta et oppdrag der i stedet for å pynte kake sammen med meg og resten av klassen (drømte av vi gikk i samme klasse på vgs, noe vi ikke har gjort), så jeg blei sur på ham, og løp ned etter ham, og da blei det selvsagt et feministisk opprør der pga djevelens kjønnsdiskriminering, og folk begynte å dra opp igjen. De fleste var jøder og japanere, for de hadde blitt uskyldige ofre for annen verdenskrig (altså var dette ikke selve helvete, men jobbstasjonen for helvete, så det var liksom ikke slemme mennekser der, men folk som djevelen hadde tatt til fange). Et hvert skritt man tok kunne bli det siste hvis man fallt eller hadde gått feil, så jeg var jo livredd for å gå opp igjen, for jeg huska ikke veien, og fulgte massen. Til slutt måtte jeg få meg selv til å våkne for alt var bare dritt...så jeg våkna med et lite skrik, og brukte 1 time på å komme over alt!:-/
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 31. juli 2007 Hihi, litt tidig da:P Men ser du har like god "drømme-fantasi" som min kjære! Han og kan drømme de merkeligste drømmer, og jeg elsker å høre om de når han husker hva det var:) Kan tenke meg det ikke var greit å få sove igjen nei:( Heldigvis er jeg en av de som aldri husker drømmer;)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 Jeg sleit med mareritt hver natt i over to år, men blei heldigvis slutt på det etter at jeg fødte snulla! Nå drømmer jeg bare syke elle langvarige drømmer og blir jo helt utmatta av å sove!:-/ Og noen ganger så får jeg mareritt igjen (karakteriserer denne drømmen som mareritt pga reaksjonene da jeg våkna), og da blir det ekstra ille. Heldigvis er mamma på besøk her så hun kan ta snulla når hun våkne om noen timer!
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 31. juli 2007 Nei noe så ekkelt da! Kan ikke være greit å fungere skikkelig om dagen om man ikke klarer å sove skikkelig om natten:( Også over to år da! Huff... (Lurer på hvorfor noen blir så plaget, mens andre ikkke drømmer i det hele tatt :s )Men bra det har gitt seg litt da! Kan ikke si jeg vet hvordan det er i det hele tatt... Godt å ha mamma i nærheten da ja:) Du får nyte det så lenge du kan:P
Teltpluggen Skrevet 31. juli 2007 #21 Skrevet 31. juli 2007 ALLE DRØMMER! Er bare ikke alle som husker dem. De som ikke husker drømmene sine sover tyngre enn de som husker.. Uansett så går alle gjennom de tre søvnfasene der en av dem innebærer mer eller mindre rare drømmer;) Nå er det natta! Nydysja og nysmurt nå, så nå venter senga! Nataaa!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #22 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er jo "kronisk trøtt"...hjelper heller ikke at jeg har lite jern i kroppen og lavt blodtrykk, og at svangerskapet gjør meg bare enda trøttere. På toppen av det hele har jeg innsovningsvansker, så det er jo derfor jeg er oppe så seint. Gleder meg til spira kommer, for sist gang så fungerte amminga som et ypperlig innsovingsmiddel, og da kan jeg jo ligge på sida uten å bli plaga i bekkenet!:-) Kommer til å krepere hvis spira har kolikk da!:-/ Heldigvis har jeg sjokomelk jeg kan kose meg med nå!:-)
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 31. juli 2007 Ja! Visste jo egentlig det :s Men er så merkelig det at noen husker... Litt urettferdig, men samtidig deilig å "slippe unna"... Natta:)
OnlyMe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 31. juli 2007 Ja det kan jeg tenke meg! innsovingsvansker, tror du det har noe med drømmene å gjøre? Hihi, har ikke ammet før da, så blir spennende å se. Men ser for meg at det er lett å sovne når man først ligger der;) Jeg har heldigvis bestillt meg en unge uten kolikk;) hihi... Kos deg videre med sjoko melken. Jeg drakk min opp før i dag hihi den ekte, gode sjokomelka!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #25 Skrevet 31. juli 2007 Oi...fikk ikke med meg at du hadde kommet tilbake, og nå har du jo allerede lagt deg, så liten vits å si natta...kan jo si god morgen (eller kanskje god ettermiddag) i tilfelle du leser denne tråden seinere!:-) Skulle ønske jeg sov tungt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå