Gå til innhold

heia libido!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

makan til usakligheter som kom utav kjeften på hun der ja!!Likte spes den delen her:Ja men da kunne vel alenemødrene latt være å spre beina før de var ferdig på skolen de også da?

hva med å tenke på seg selv heller da,81 modell og har ikke tatt videregående engang??Burde vel tenkt pådet før!Møkkakjerring!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hvis hun er en møkkakjerring så er vel du en møkkapyse som ikke engang tør å stå fram med nick!

Den kommentaren med å spre beina var svar på et innlegg skrevet av mortilseb, så å sitere kun det libido sa er å ta det ut av sammenheng.

Ja, hun er en 81-modell som ikke har tatt videregående, men nå ønsker hun faktisk dette, men det blir vanskelig å gjennomføre siden nærmeste skole er langt vekk, og hun ikke får noen ekstra støtte av å flytte aleine med baby siden hun er sammen med barnefar.

Har forresten du tatt videregående?

Skrevet

antyder du at 81-modeller er gamle eller?! ;)

Vi vet jo det sirkulerer lite i manges hode, og kanskje alle skulle venta til de var ferdig å studere med å få barn. Bare synd det ikke er det Norge AS ønsker.

Skrevet

jeg har tatt videregående vettu;-)Og mener at denne libido bør begynne å se muligheter og ikke hindringer!!Det er snakk om prioriteringer enten man er alene eller ei.Korttenkt innlegg spør du meg,og en diskusjon som kan vare evig her inne!Jeg melder meg ut jeg,har hatt min lille utblåsning,ferdig nå!

Skrevet

er eldre enn det selv,så ikke det jeg mente!Mente bare at er du så gammel bør du ha komt deg gjennom videregående,og hvis ikke er det da hennes feil da at hun ikke gjorde det før barn,hus osv..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jøss...tatt vidergående, men likevel har du ikke fått med deg at det skal være mellomrom etter utropstegn, punktum og komma. Derimot greier libido, som jo ikke har tatt videregående, å skrive mer korrekt enn deg...det viser vel at videregående utdanning ikke har så mye å si.

Skrevet

E unnskyld meg, men hvilket innlegg snakker vi om??

Er enig i at det er en sløv paralell å trekke (men nå har jeg bare lest den setningen som det refereres til i hovedinnlegget her), men å latterliggjøre noen for at de ikke har tatt videregående er jo helt forbanna lavmål!

Jeg er snart 28, og gjør meg ferdig med videregående dette skoleåret.

Vil du vite hvorfor så får du si fra, jeg forteller det gjerne!

Kan være mange, mange grunner til at folk ikke har gjennomført videregående, dumma!

Skrevet

hehe blir man automatisk hårsår når man blir alene med et barn?

Som sagt tusen ganger. Jeg synes bare at andre også, ikke bare alenemødre kunne fått litt mer støtte til utdanning. Kjære deg, skal ikke ta fra deg en krone.

Det var ikke noe negativt ment til aleneforsørgere.

Og den komentaren var et motspill til ei som sa jeg skulle ha fått barn etter utdanning, da sa jeg, at da kan vel alenemødre gjøre det også?

Var bare en usaklig sleng bemerkning til en usaklig kommentar.

See?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...