mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 før jeg legger meg. Hvis en slutter på prevensjon,fordi en gjerne vil bli gravid.Er en da 1 prøveperiode med en gang,eller er en det først når en har hatt en eggløsning?? Hvordan ser dere på dette,blir ikke enig med meg selv jeg.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hm. Kommer kanskje an på når du selv definerer deg selv som prøvende. Prøver du før du vet at du har hatt eggløsning, ville jeg selv definert det som prøveperiode... Samtidig er det kanskje lettere å vente til man har fått mensen tilbake slik at man lettere har oversikt over når man kan bli gravid.
Tone & Mari Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Kan ikkje svare deg på spørsmålet men må få ønske deg lykke til om du ønsker bli gravid att... Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå