Gå til innhold

kjære medlemmer av fullmåneklubben!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tittet innom her for å se hvordan det gikk med dere fødeklare nå,

og så er det jo så mange av dere jeg lurer på hvordan det står til med, at jeg ikke tør nevne alle sammen av frykt for å glemme noen!

Ville bare si lykke til! nå er dere jammenmeg snart i mål!

fødsel er en stor og flott opplevelse; brutal, men noe av det sterkeste og flotteste man kan være med på likevel! (men tror ikke jeg riktig skjønte det en gang, før lenge etterpå... så utrolig å få oppleve å føde barn!!)

og så så mange høydepunkter det er etterpå.. første lille gnyff fra baby osv osv.. hver gang det skjer noe nytt.. og hver gang noe gjentar seg..

det er rett og slett flott å være mamma!

så gled dere, bruk energien nå på å tenke positivt og å slappe av;-)

ikke gru dere, dere klarer dette! :)

og gleder meg til å lese fødselshistorier osv inne på dib! husk å hilse på meg når dere kommer inn der da!!

stooor klem fra moi!

(og ikke la dere lure, det er en annen Vintersol ute og går her.. men jeg er altså VinterSol hehe:) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei... heldig du som allerede har blitt mamma. jeg sitter nå her og venter. tror ikke denne fullmånen funker. murrer som bare fy her, men ingen rier. gleder meg sånn til fødselen og til å bli mamma at jeg klarer ikke vente lenger.

Skrevet

Hei hei.. Har ikke snakket med deg tidligere, så det er nok ikke meg du hinter til ;) men det var et veldig koselig innlegge :) Jeg har termin 5 august, gikk er god og lang tur i ted i rask gange og masert niplnene. Nå sitter jeg med tak på ca min med 5-7 min mellom hver. vondt i mage og rygg.. håper håper håper, men har blittlurt før så jeg tørr ikke glede meg før jeg evenetuelt er på sykehuset og de sier at jeg er igang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...