gilgi Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei jenter nå har vi begynt å prøve igjen og håper vi lykkes. Jeg hadde mensen 12 juli. hoppet i køyet 23 og 24 juli Jeg får normalt mensen et sted mellom dag 28-30. Når hadde jeg eggløsning?? Jeg har nå hatt skikkelig vondt/murringer i magen søndag og mandag, betyr det kanskje at jeg har EL nå?? Eller kan det ha klaffet denne mnd. Takker for svar:)
Vesla89 - Er lei! Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei. Jeg fikk også mensen 12.juli... Henta dette fra babyverden: I dag er det 31. juli, og du er på dag 20 av syklusen. Det er 5 dager siden eggløsningen, 26. juli, og 8 dager til en graviditetstest kan være positiv. Værsågod!
gilgi Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Oi så spennende dager fremover da. Kanskje vi begge har allerede blitt gravide. Jeg har hatt skikkelig EL smerter i går og litt murring i dag også. Håper ikke jeg har hatt forsinket EL denn mnd. Gubben har være bortreist siden torsdag og er ikke tilbake før torsdag. Håper det gir resultater med sex den 23 og 24 juli altså. Anyway tusen takk for svar iallfall. Får vel bare vente å se.
Vesla89 - Er lei! Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Er sant det, må bare vente å se ann. Spennende er det iallefall! EL kommer når den vil for det mesten den, alt gjør det. Bare slik det er. Ikke noe å takke for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå