ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 å for en hærlig unge. hun er så sjarmerende å snill me lillebroren sin. hun kysse og koser med han hele tiden. vi som trodde det skulle bli et sjalusidrama. men neida:) åhh:)
blir 3 barnsmor Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 så kjekt =) ingenting kunne vært bedre enn det . ..
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 nei det kunne ikke det:) skulle bare ønske at moren ikke var så vannskeli. får jo bare ha henne 2 uker i året. men nå skal vi kreve mer. men hun slo seg vrang. men vi gir oss ikke:)
blir 3 barnsmor Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 2 uker i året? det skulle ikkje vært lov .. . bor de langt vekke da? er bare å legge hardt mot hardt og kreve mer ..
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 bor 250 mil unna. men det er bare 3 flytimer. å vi betaler jo selfølgelig for det. men mora er så vannskelig. sambo har aldrig fådd feiret jul med jenta. å hun er 5 år. pga at mora nekter. vi skal ha henne i år. men i ste sa mora at hun ville ha henne selv. hun er så vannskelig. å nå når jenta er her, så kom mora også. å hun krever å se henne hver dag.
blir 3 barnsmor Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 huff det hørtes kjedelig ut . . sikkert ikkje lett situasjon . Men noen krav må no far kunne sette og . blir så irritert på sånt . .
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 joda. de har delt foreldrerett å alt det der. hun har egentlig ikke lov til og bo så langt unna. for hun bare flytta uten og spørre han. hun har egentlig bare lov til og flytte 25 mil. grunnen til at han rett og slett er så snill, er fordi at han ikke vil krangle. for det går bare ut over jenta. men mora skal jo være glad han vil ha ongen. han er en fantastisk far. og vi kjøper klær og alt hun skulle trenge uten og diskutere.
blir 3 barnsmor Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 syns hun skal være glad hun har en far til barnet som virkelig bryr seg . . forstår at han ikkje vil krangle, det er fryktelig dumt når det går utover barna . .dumt at hun har flyttet så langt vekk da . . . selv vokste eg opp med en far som aldri brydde seg og vi hadde sjelden kontakt . ..og no som voksen har eg ingen kontakt med han og familien hans . men eg har vokst opp med en fantastisk bonuspappa , som er ser på som min egen .. .
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2007 ja jeg hadde helle ikke pappan min unner oppveksten. men når jeg ble gravdi fikk vi god kontakt. har og en bonuspappa som er som en pappa for meg. både han og familien hans er mer familie for meg en min fars familie.
blir 3 barnsmor Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 akkurat som her .. . eg fikk litt kontakt med far min når eg fikk eldstemann, men han bare fortsatte å skuffe meg , så til slutt bare sa eg at eg ikke ville mer . . så no er det helt over .. men som sagt har eg flott pappa likevel, og på den siden har eg besteforeldre, tanter , onkler og søskenbarn som ser på meg som en av sine egne .. .
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2007 hehe:) har det slikt jeg og:) jeg vet hvordan det er og ha steforeldre. så derfor er jeg så engasjert i sambos datter:) skulle rett og slett ønske hun kunne bo hos oss:)
blir 3 barnsmor Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 det er bra !! høres ut som du er en flott bonusmamma ..=) kos dere masse no når hun er hos dere ha en fin natt, nå må eg nok sove litt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå