Gå til innhold

Noen andre med kort lutealfase her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mens idag kun 9 dager etter el. Sist fikk jeg det på dag 11 tror jeg. Trodde det var et engangstilfelle sist iom at jeg har slitt med 35-40 dagers sykluser etter at jeg fikk mensen tilbake etter mitt første barn. Før jeg fikk barn hadde jeg 28-30 dager, men vet faktisk ikke om jeg også da hadde kort lutealfaser da førstemann ikke var planlagt. Men jeg tror ikke det selv om jeg ikke testet etter el.

Må si det var litt nedtur å oppdage dette da jeg trodde det å bli gravid igjen skulle bli "peace of cake" Jaja, det er jo sånt som skjer...

Har nå fått mannen min til å kjøpe wild yam kapsler for å prøve den kommende mnd. Noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp igjen jeg: )

Skrevet

Jeg har også korte lutealfaser... 10-11 dager. Men gynekologen min sa at det ikke hadde noen stor betydning så lenge de var fra rundt 10 dager og oppover. Vi har ikke testet ut wild yam, men vurderer å teste det også... He, he... Har liksom prøvd ut det meste i løpet av de siste par årene ;)

Lykke til!

Skrevet

Da er det kanskje håp da om jeg bare klarer å strekke det til 10 dager eller mer: ) Håper disse kapslene gjør sitt ihvertfall! Lykke til til deg også: )

Skrevet

Har kort lutealfase jeg også, 9-10 dager. Som deg så vet jeg ikke hva jeg hadde før tassen ble født, for den gang ante jeg ikke at det var noe som het lutealfase engang, han satt på første forsøk. Har blitt gravid siden vi begynte å prøve, men har gått galt. Ifølge legene har det ikke noen sammenheng med kort lutealfase... Kanskje vi må forsøke med wild yam etterhvert vi også? Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...