Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Vi driver med bolig prosjekt. Jeg har sagt han skal lage en god avtale med intrepinør. En avtale, et dokument om hvor mye han skal ha for jobben, der hvor vi er enige en gang for alt. Jeg ble sjokkert da han gikk med på at intrepinør skulle få ut betalt en sum etterhvert han er ferdig med jobben. Han er sta og lytter ikke andre enn seg selv og jeg har valgt å la han styre med det. Idag kom jo det jeg var redd for og advarte han mot. Intrpinør sendte et krav som sjokkerte mannen min. Han ble irritabel og sint. Han ga meg beskjed om å holde munn, for nå var han i dyp sjokk. Jeg ble og irritert og jeg sa at han burde høre på meg av og til. Jeg sa, det sjokkerende er at du ikke var forbredt på dette. Vi lever jo i et land hvor man dokumenterer alt man gjør og inngår en fast avtale om tjenester og sum man betaler. Det skulle jeg ikke ha sagt=0 Han slengte ting rundt seg som en vill mann. Kastet mobilen på veggen, beit tennende sammen, strammet kroppen stiv og gikk rundt meg som et sint dyr. Jeg ble også fornærmet av oppførselen og jeg sa at han burde ta seg sammen og at jeg ikke var i det minste redd han. Jeg må imidlertid her og nå inrømme at jeg var nervøs, hva han kunne finne på. Dette er ikke første gang han oppf. slik men det var mange år siden sist. Hva skal jeg gjøre? Vi har barn sammen jeg tørr ikke ta de med, for da er jeg veldig redd hans reaksjon. Han sa idag at han kanskje burde skyte seg i hode. Han har også sagt før at jeg kommer til å ødelegge livet hans om jeg forlater ham, og at det ikke fins liv etter meg. Han er høgt utd. og ikke dom, men jeg forstår ikke han. Jeg er også redd, skal ta livet av meg en dag. Jeg liker ikke disse rase anfallende han får innimellom. redd for meg og barna=0 Hva gjør jeg føler fanget i en farlig felle. har aldri slått meg men jeg kjenner ikke han når han blir slik!!! Hjelp noen gode råd? Er fortvilet(:
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Er du seriøs? "Er også redd, skal ta livet av meg en dag." Har du barn også PLANLEGGER du å ta livet ditt "en dag"? Også skal du etterlate barna dine til den psykoen av en fyr?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Tror HI skreiv litt feil i den setninga, og mente at hun var redd for at samboeren skulle ta livet av henne en dag. Det passer i alle fall inni innlegget. Til HI: Denne mannen trenger psykiatrisk hjelp fort som faen!!!
*Vetlis* Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Akkurat i den situasjonen kan jeg godt forstå at han ble veldig sint. Han er tross alt en mann hehe! Å han skjønte vel at han hadde driti seg ut big time!!! Da hjelper det ikke akkurat på, at noe står å gnir det inn i trynet på han og sier hva var det jeg sa. Mener ikke at det rett av han å reagere som han gjorde, men ville nok selv også blitt hissig i en sånn situasjon. Spes når man innser at man har tapt masse penger osv.... Var vel kanskje mere situasjonen han ble forbannet på å ikke deg??? Men trusler osv om selvmord det er lavmål, å han bør holde seg for god til å komme med noe sånt. Er du oppriktig redd for deg selv og ungen dine bør du oppsøke hjelp eller rådgivning kanskje? For du skal jo ikke gå rundt å være redd i ditt eget hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå