smågodt prinsessa Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg såg inne på 3.tri at du hadde svart ei angående strekkmerker.. og du skreiv at du hadde fått en del strekkmerker rundt omkring.. Har fått masse jeg også.. men føler kanskje at jeg overreagerer litt. Jeg syns det er heeelt forferdelig, tenker på det hver dag... Åssen tenker du om strekkmerkene dine..? Andre kan også svare for den saks skyld..
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Heihei =) hehe ja jeg hater strekkmerkene mine, men tror egentlig det bare er hormonene som koker. det er jo tross alt ikke verdens undergang da... og de går jo uansett nesten bort etterpå. har noen strekkmerker etter puberteten og de er bare hvite/sølvaktige små streker som man kun ser hvis man leter etter dem. så vidt jeg husker gikk de fort bort også =) vi får bare prøve å smøre oss med tålmodighet og håpe de er borte til neste bikinisesong =)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Jeg hater strekkmerkene mine, for jeg vet at de ikke kommer til å forsvinne...er såpass tykke og så er de så langt over navelen at jeg ikke kan vise noe av magen uten at folk ser dem. (Har bilde av dem på profilen min) I forhold til strekkmerkene på magen så bryr jeg meg ikke engang om de på lårene, puppene og hoftene...de er små i forhold, selv om en ser tydelig at også det er strekkmerker. Jeg gleda meg kjempemasse til å ta brystreduksjon for da kunne jeg endelig føle meg vel med kroppen min og se normal ut i bikini eller i offentlige dusjer...dette var min drøm i over 6 år. Men før jeg fikk tatt operasjon så fikk jeg selvsagt masse strekkmerker som det jo ikke går an å gjøre noe med, så drømmen er knust så det gjør ting mye værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå