Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 nå er jeg såå utrolig lei. har lenge vært plaget med stikking fra magen og nedover i kjeden, og helvetes ubehagelige kynnere... nå orker jeg strengt talt ikke mer, de siste par dagene har sitkkingen vært så ubehagelige at tårene spretter, og jeg kan ikke annet enn å bøye meg ned. det kommer når jeg sitter står og går, å gå når de kommer er helvete det og, kan bare glemme å bevege meg på flere sekunder... også kommer kynnere oppå der igjen??? arrg.. er så lei... er det meningen at det skal stikke så vondt der nede sånn? kan det ikke bare gå over til fødevondt da??? psyken min orker snart ikke mer av dette her..
2. gangs Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Du er ikke alene!!!! >Ut å gå en tur.....det skal jeg
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 klarer du å gå når du har sånne stikkinger??? hjelper det?? blir gal jeg altså..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Ikkje lett å tenka positivt skjønar eg... Hjelper det viss eg seier at alle dei tinga som skjer på førehand kan hjelpa til med å få ein lettare og kanskje raskare fødsel? Det sa jm til meg idag - har gått sidan torsdag med modningsrier og er temmeleg lei eg òg. Legg deg på sofaen og sjå ei komedie eller noko anna som får deg til å tenka på noko anna. Og pass på å registrera bevegelse i magen. Eg seier frå til mannen min nesten kvar gong det er liv i leiren, slik at begge passar på det. No skal eg drikka dosen med kald mjølk, så legg eg meg. Forhåpentligvis er både eg og du på veg til klinikken i løpet av natta eller morgondagen. Lukke til!
pie82 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 heisan..vil bare si at æ har d akkurat sånn som dæ...D e så himla vondt...gå d kan æ bare glæm..fikk d på butikken i går, mått bare stopp opp å pust..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 det er ikke det at jeg ikke klarer holde meg positiv i den forstand.. men har jo ikke noen modningsrier eller noe jeg. bare ekstremt med stikkinger i underlivet. hadde det enda vært modningsrier eller noe skulle jeg vært evig taknemmelig for da skjer det i hvertfall noe... håper du føder i natt da=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå