Gå til innhold

trondheimstreff igjen!


prøvekluten+3små

Anbefalte innlegg

Da har jeg reservert bord til 18 personer (så fortsatt plass til flere). Reservasjonen står på "oktoberklubben". Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til i mårra:-)

Jeg skal nok kjøpe meg mat der, for den så så god ut. Blir spennende å treffe alle sammen. Er sikkert mange som har vokst en del i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallfall vokst siden sist. Men jeg er nok ikke av de største nå heller tenker jeg. Men gøy med mage! Og slik som den rører på seg! Og ja, jeg skal også ha mat der, gooood mat! Nam nam nam! Noen av dere jentene har jo under to måneder til termin - spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Den siste som meldte seg inn og første til å si at jeg ikke kommer! Pappan måtte på jobb i kveld så da må jeg være hjemme. Ha en hyggelig kveld alle sammen! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og her blir enda et avbud:o( har en knallandes hodepine og ligger på sofaen her,så får komme strerkere tilbake neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæh, får desverre ikke til og komme allikevel... Hadde sett frem til dette, men sånn kan det gå! Dere får ha en strålende aften :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg si takk til alle jentene som møtte opp i dag =) Var super duper koselig rett å slett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...