Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har hatt en diskusjon med kjæresten om menn og trofasthet. Hun mener at alle menn ville takket ja til et seksuelt tilbud fra enhver villig jente. Jeg er forsåvidt enig, men ikke når man er i et forhold, men hun tror meg ikke. Hun mener alle menn er utro og at det knapt finnes unntak. Da vi avsluttet diskusjonen sa jeg at jeg skulle konsultere damene på barnimagen og sjekke ut om dere har samme mening. Hva sier dere?
Ikkelektuell Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Dere skulle kanskje konsultert på et sted med flere menn? *knegg*
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Er nok mer enig med deg. Alle menn tar ikke alt de får vetu
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg tror IKKE at alle menn tar det de får når de er i et forhold. jeg tror menn trenger sex for å gå inn i et forhold mens kvinner trenger et forhold for å være med på sex. Altså, mannen viser følelsene sine gjennom sexen, og når han har kommet innenfor forholdets fire vegger er ikke sex så viktig lenger. Ihvertfall ikke med noen andre enn partneren. Sex er en måte å uttrykke kjærlighet for for menn, mens det for kvinner er mer at vi uttrykker sex gjennom kjærlighet hvis du forstår...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 At enkelt jenter er også mer enn villig bare de blir snakket med.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Kjenner meg igjen i det du skriver utifra erfaringer fra et tidligere forhold, bortsett fra at jeg følte det var omvendt Takk for svar. *Kjærsten rister på hodet* hehe HI
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 jeg tror ikke nødvendighvis menn tar det de får når de er i forhold. men, ingen regel uten unntak, det finnes og menn som ikke klarer å være trofaste. men jeg tror egentlig ikke damer er noe bedre egentlig. er mange utro damer, på lik linje med menn, så vi er nok like ille alle sammen=P
Bavarian Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 det finnes menn med prinsipper, akuratt som det finnes kvinner med prinsipper. Jeg tror ikke det er noe anderledes hvilket kjønn man er om man holder seg i skinnet eller ei...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 er mer enig med deg ja.. alle menn er ikke sånn,og det er min samboer et eksempel på..han hadde aldri gjort noe sånt mot meg og sønnen vår.. som personen over meg,det fins menn med prinsipper like mye som kvinner med prinsipper..
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 tror nok at flere menn enn vi tror er utro, men langtifra alle!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Tror ikke menn er verre enn kvinner. Dessuten kommer det jo helt ¨på personen. Har møtt for mange gifte/samboende menn til at jeg kan si at menn ikke er utro. Det er en del av livet, og derfor ikke noe som plager meg nevneverdig. Men setter selvsagt mest pris på en trofast mann.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Jeg tror heller ikke menn er verre enn kvinner. Det er klart at en del faller innenfor denne utro gruppa, men dersom noen gjør det mot deg er hun/han ikke verdt det. så vært stolt av deg selv og ikke bekymre deg for idiotiske mannfolk som ikke klarer være fornøyde med den utrolige kjæresten de har=) Slike er ikke verdt våre følelser!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 menn er da vel seksuelle vesener de også som oss kvinner. men det betyr ikke dermed at alle menn i forhold vil takke ja til et seksuelt forhold til noen andre for det. er det sånn i forholdet deres, så vil jeg tro at kjerringa di kommer til å gå bananas hver gang du snakker med eller har øyenkontakt med en dame. jeg vil si at denne uttalelsen egentlig kommer fra en usikker frøken som ikke har den største troen på verken seg selv eller på forholdet. hun bør nok gå inn i seg selv og tenke litt. alle menn er ikke utro svin, og de kjører ikke på og er utro selv om de får trykt ei mus opp i trynet.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Ærlig talt.Alle menn er ikke utro!!Hvis man har møtt på noen sånne så har man vært uheldige å valgt feil mann..Det finnes faktisk gode snille menn med prinsipper der ute også..Kjedelig for deg da, at kjæresten din mener at alle menn er utro, må jo være ink deg det da?Kan ikke være godt å føle at du ikke blir stolt på liksom?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #16 Skrevet 31. juli 2007 Tror ikke ALLE menn er utro. Forskning viser at utroskapen er lik blandt kvinner og menn...og at ca. 30% har vært utro. Noen kvinner tar de mannfolka de får, noen menn gjør det samme... De fleste slike sidesprang skjer via arbeidsplassen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå