Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Skal inn å fikse på understellet etter at ting ble litt ymse etter fødsel. Noen her som har gjort det og vil dele sin erfaring? Ganske spent på hvordan resultatet vil bli...
Ikkelektuell Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Nei, det har jeg ikke gjort. Bilen min har det helt fint den, på tross av at jeg har født. (Snodig i grunn!). Men når du først skal fikse på understellet så tror jeg resultatet kommer til å bli veldig bra, forutsatt at du bruker et godt verksted. Men jeg skjønner ikke helt hvor høna kommer inn i bildet? Er den død, siden den (tydeligvis) er sydd igjen?
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Ja den er død og så godt som sydd igjen;-) Men er redd for at dem lager en motorvei- for vil jo gjerne ha en liten sykkel og gangsti med få muligheter for forbikjøringer
Ikkelektuell Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Ja, da skulle du bodd i nabokommunen her. Der lager de motorveier som er smale som sykkelstier, så der hadde du på en måte slått to høner i en smekk. Motorveier er som kjent mer trafikkerte enn sykkelstier, vet du, og jeg går ut fra at når du først skal bruke gryn på å fikse noe så har du vel tenkt å bruke det etterpå også?
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Ja for hva skal man med en garasje uten bil! Greit å få fiksa porten da så den kan brukes. Det er verkstedet som dekker skaden, siden det var de som gjorde feilen når jeg kjørte for fort. Men det er jo et statlig verksted med mange på lista, så håper de ikke slurver i reperasjonen. Da ville jeg heller betalt det selv og fikset det på et merkeverksted!
Ikkelektuell Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ja, erru gærn. Drar ikke til fastlegen for å fikse på musa heller, liksom!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Jeg får titte innom her i morra og se om det er noen andre her som har vært å fått fiksa opp igjen stellet sitt. Litt stille her i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå