Gå til innhold

Vondt i magen etter SA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA på fredag, var da 10+5. etter at alle restene var kommet ut (trengte ikke utskrapning) hadde jeg ikke vondt på fredag, lordag hadde jeg heller ikke noe vondt. I går, altså søndag ble det verre og verre utover dagen, og kvelden var det veldig vondt. Men det var helst magekramper, så jeg går ut i fra at det er livmoren som trekker seg sammen igjen.. Men i dag har jeg av og til utrolig vondt, ikke hele tiden. men nå er det mer stikninger i tillegg til verking..kjenner det er vondt i livmoren og i eggstokkene! Noen ganger er det så vondt at jeg ikke klarer å stå skikkelig oppreist, må liksom krøke meg sammen! Er dette normalt??? Burde vel ikke vært så vondt. Er så redd at noe er alvorlig galt! Tror jeg skal kontakte lege i morgen tidlig. Noen som har hatt det lignende? Setter pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker faktisk ikke så vel hvor vondt jeg hadde....var mer vondt psykisk...

men jeg hadde vondt...tror nok ikke at dette er noe unormalt ettersom du var såpass langt på vei trenger nok livmoren en stund på å trekke seg sammen så da vil du nok kjenne det, men viss du føler deg usikker snakk med lege:)

min spontanabort hadde jeg i uke 6...

hadde også en missed abort i uke 14 (men fosteret hadde sikkert dødd i uke 8-9)

vil bare si at jeg føler meg deg...Husk at du har lov til å vere lei deg og gråte...det gjør godt...det er bedre og få gråte ut nå enn og gjøre det senere...det kan ta lang tid å bearbeide en abort..

jeg sleit veldig nå i juli når min første termin egentlig var...men er bedre nå...:)

håper på at du blir snart gravid igjen men en frisk spire :)

sender deg en god klem:)

Skrevet

Den første mistet jeg i uke 8, da måtte jeg ha utskrapning. Jeg hadde vondt de 2 første dagen, deretter ga det seg. Den andre gangen mistet jeg i uke 5, denne gangen slapp jeg utskrapning, hadde vondt i magen 2 dager også denne gangen. Dersom smerten ikke gir seg bør du kontakte lege, viktig at man ikke får infeksjon.

Ellers vil jeg si som stratosen, det er lov å gråte. Å miste er vondt. Jeg skulle egentlig vert halveis i svangerskapet dersom jeg ikke hadde mistet den første, men i stede sitter jeg med menssmerter i dag etter at tanta kom. Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...