Plutseliten :) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 sitter vi på terassen i leiligheten i Albir-Spania ) Blir vel en varmesjokk fra 9 grader her nå...til 34 der nede. Er en 5 dagers tur,så rekker vel å få solt kroppen og badet i sjøen. Kan ikke skryte av å ha gjort det mest i sommer. Noen erfarne småbarnmedtilsyden tips? Bortsett fra solkrem med høy faktor. Sist vi var der lå han i magen...praktisk...blir litt mer å dra på nå vet jeg
Karomamma Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Å fyttikatta så herlig!!! Blir skikkelig misunnelig, jeg merker at jeg er litt værsjuk nå etter denne ferien pluss Spaniapåske i 13 grader og regn... Pakketips... Tja, vi var i "ditt område" i en måned da hun var 5 mnd, men husker ikke vi hadde med noe spesielt bortsett fra solkrem og solhatt med nakkebeskyttelse. Kjøpte bleier der nede, men de har bare kjempepakninger med 60 og 80 i hver pakke. Hvis han ikke er en storbæsjer, kan du liksågodt ta med hjemmefra. Vet at min bror brukte vindtelt da de var på stranda, men de kjøpte et der nede. Samme med paraplytrille (mye billigere!!). Gooood tur!
Karomamma Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jo forresten, husk myggnettingen til vogna. Den glemte vi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Kjøp UV drakt på apoteket - de er helt geniale i solen for de små sarte kroppene:-) Vi hadde med to stk til Hellas og brukte dem hver eneste dag:-) Solhatt er et must, ellers så er vann og skygge de beste tipsene. Vi tok også med noen glass med "lunsjmat" til frøkna, praktisk å ha på stranda og ikke minst ferdige melkeboksene som er greie å ha både på flyturen og ellers:-) Vi tok også med grøtpakker hjemmefra som hun fikk til frokost og kvelds, det visste vi hun likte og hun fikk to gode måltider av det. God tur og kos dere glugg i hel:-))
♥Snulder Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Blir deilig med litt sol etter denne vasstrukne sommer'n i Norge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå