Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Sofie Christine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde litt lyst å bruke begge navnene, tror dere at det blir for tungvint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint namn!

Eg vil tenka ut frå etternamnet. Passar det? Smak på det. Får ungen to etternamn/dobbeletternamn så ville eg ha valt vekk det eine. Guten vår har berre eitt fornamn, fordi vi nyttar begge etternamna, som består i eit kort og eit langt (ja takk, kom med fleire rier no!!! Termin idag...).

Så er det spørsmål om de kjem til å kalla ho med begge namna til vanleg eller om alle namn berre kjem til bruk når ho har gjort noko gale... ;-)

 

No er ikkje eg noko namneekspert, men eg vel namn ut frå tradisjon i familien pluss om det passar ilag med etternamnet.

 

Du har uansett god tid til å bestemma deg. 6 mnd til papira skal vera inne...etter at ungen er fødd.

 

Lukke til

Skrevet

hi her,,, Skal bare bruke et etternavn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...