Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hadde litt lyst å bruke begge navnene, tror dere at det blir for tungvint?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Fint namn! Eg vil tenka ut frå etternamnet. Passar det? Smak på det. Får ungen to etternamn/dobbeletternamn så ville eg ha valt vekk det eine. Guten vår har berre eitt fornamn, fordi vi nyttar begge etternamna, som består i eit kort og eit langt (ja takk, kom med fleire rier no!!! Termin idag...). Så er det spørsmål om de kjem til å kalla ho med begge namna til vanleg eller om alle namn berre kjem til bruk når ho har gjort noko gale... ;-) No er ikkje eg noko namneekspert, men eg vel namn ut frå tradisjon i familien pluss om det passar ilag med etternamnet. Du har uansett god tid til å bestemma deg. 6 mnd til papira skal vera inne...etter at ungen er fødd. Lukke til
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 hi her,,, Skal bare bruke et etternavn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå