Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 jeg kjenner flere jenter som satte igang fødselen slik og de var ikke klare. de måtte ligge over 29 og 30 timer. ikke sunt for barnet å komme når han ikke er klar. men lykke til alle sammen:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det er ikke lurt å ta lakserolje hvis man ikke er moden. Bør vel vente til man har kommet til terminen før man prøver ut dette, synes jeg da. Skjønner ikke hvorfor så mange er så utålmodig og prøver alt mulig for å få babyen ut. Når man har gått 9 mnd gravid klarer man vel å vente i max 3 uker til. er selv over termin, og har mange plager, men kunne aldri ta sjansen på å skade den lille fordi jeg ikke klarer å vente 1 uke til liksom... Menmen alle har jo forskjellige meninger og dette, dette var no min =) hehe
prøvekluten+3små Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 lakserolje er ikke lurt uansett hvor moden man er det! det kan ofte fremkalle styrtfødsel,som kan resultere i at en revner unødig mye..hadde aldri turt prøve dette! og for det andre så kan det sette tarmene i ubalanse...ikke arti med real sjuttu når en ligger der og ska skvise ut en unge vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå