Helnøtt med spire:) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Fant en side om det, http://www.ninashop.no/. Kan virkelig hvem som helst bruke dette, om du kjøper noe lese stoff i tilegg? Virka spennende!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Kan du utdype litt? :-o Hva er "dette"?
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Hmm..ja vet ikke så mye om det jeg da annet enn at du kan holde den over *krmt* håndleddet?!? Og få ett svar når du spør pendelen. Går enten frem og tilbake eller rundt i ring, men vet ikke så mye om det hmmm... Andre med litt mer peiling?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Okei, da skal jeg se etter den da, kom bare til forsiden til ninashop via den linken, ikke til noe produkt, derfor jeg lurte. ;-) Men høres spennende ut!
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 Gå videre på pendel der (venstre side)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hmm...tja, det virker jo som om dette er noe man kan lære seg, men man må vel være åpen for slikt for å få det til tipper jeg (mangle noen sperrer på en måte). Er jo en bok man kan begynne med da, og se hvor langt man kommer.
lenej :o) Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 eg har to pendla eg bruke ofte. dem virke godt. du kan lese litt her: http://www.althelse.com/default.asp?artid=514
Gjest_1001 Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Hei, jeg bruker litt pendel. Som regel bruker jeg den bare i luften på ja/nei spørsmål. Eller til å lokalisere ting jeg har mistet eller glemt, hehe, den funker supert til det. Ellers så er min pendel i bergkrystall, og funker derfor utmerket til å bruke til healing, f.eks å lokalisere chakraene. Eller bare gjøre slutt på en dunkende smerte. Finnes masse info om pendel på albanet.se Det viktigste for deg er jo om du tiltrekkes av pendelen eller ikke, om du føler at dette kan bli verktøyet for deg. Med penduleringskart kan du fint stave ord og datoer med pendelen også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå