Ikkelektuell Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Herre gud, er det bare dritt her i kveld eller!?? Jeg vil krangle om morsomme ting, ikke svada! Lønnsslippen til "gubbene" deres bryr meg langt inn i brunøyet!!! Dib-krangle er et eneste stort, helvetes kjipt husmor-bol fullt av frigide kjerringer og humørløse heltidsmødre med mer tid mellom henda enn man skulle tro var mulig med huset fullt av lausunger og tusen stønadsordninger å søke på! Når dere først skal sitte her inne dag ut og dag inn så kan dere vel finne på noe mer underholdende å skrive om enn dårlige sexstillinger og sterilisering av samboere! Som om dette ikke var nok er det en eller annen idiot som fyker rundt her og prøver å gi seg ut for å ha humor og vidd, men som ender opp med å gjenta fantasiløse vulgariteter ut i det evig kjedsommelige! Toppen av den jævla kransekaka!! Faen i satans grønne glitrende, så kjedelige dere er! Skjerp dere!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Syns jeg ser deg! Du sitter sikkert der feit med skaut på hue og vorter på nesa, med kjevla i hånda venter på å banke dritten ut av folk. Stakkars mannfolket ditt og unga dine.
Ikkelektuell Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Hva er det med deg da, har du lest for mange eventyr om teskjekjerringa?
v.n.2 Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 haha =) er på jobb i natt og dette holder meg virkelig våken !!! hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå