Gå til innhold

Dere er talentløse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herre gud, er det bare dritt her i kveld eller!?? Jeg vil krangle om morsomme ting, ikke svada! Lønnsslippen til "gubbene" deres bryr meg langt inn i brunøyet!!!

Dib-krangle er et eneste stort, helvetes kjipt husmor-bol fullt av frigide kjerringer og humørløse heltidsmødre med mer tid mellom henda enn man skulle tro var mulig med huset fullt av lausunger og tusen stønadsordninger å søke på! Når dere først skal sitte her inne dag ut og dag inn så kan dere vel finne på noe mer underholdende å skrive om enn dårlige sexstillinger og sterilisering av samboere! Som om dette ikke var nok er det en eller annen idiot som fyker rundt her og prøver å gi seg ut for å ha humor og vidd, men som ender opp med å gjenta fantasiløse vulgariteter ut i det evig kjedsommelige! Toppen av den jævla kransekaka!! Faen i satans grønne glitrende, så kjedelige dere er! Skjerp dere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns jeg ser deg! Du sitter sikkert der feit med skaut på hue og vorter på nesa, med kjevla i hånda venter på å banke dritten ut av folk. Stakkars mannfolket ditt og unga dine.

Skrevet

Hva er det med deg da, har du lest for mange eventyr om teskjekjerringa?

Skrevet

haha =) er på jobb i natt og dette holder meg virkelig våken !!! hoho

Skrevet

Og grunnen til at du,HI er her, var???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...