Gå til innhold

Hvordan sover barna deres i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I seng eller i vogn?

Jeg har dessverre gitt bort duovogna, og har bare en trille=(

To-åringen er heller ikke flink til å sovne selv i seng=(

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, kjøpe ny vogn eller reiseseng=( For reisesenga vår har jeg kastet... huff, er dessverre litt for flink til å kvitte meg med ting jeg ikke har bruk for der og da=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker kun reiseseng :)

Skrevet

pjokken begynner i bhg på torsdag. Var på omvisning, og der har de et soverom med madrasser osv til alle barna. aner ikke hvordan de skal få gutten min til å ligge stille der uten å vandre, men de får bli deres problem :)

Skrevet

Den barnehagen han går i nå, så har de senger til dem som skal sove og vogner til de som skal sove ute. Han skal snart starte i ny barnehage, og der har vi fått beskjed om å ta med vogn til sovetiden. Mini sover ikke godt i vogn, så jeg håper det er muligheter for å ta med seg reiseseng. De selger billige og gode reisesenger på jysk (299,-). Er barnet ditt i bhg nå, eller skal h*n starte nå? De er nemlig veldig flinke til å tilpasse seg nye rutiner. Mini her hadde jeg store problember med å legge på dagtid, måtte som oftest amme eller bysse han i søvn, eller sovne ved siden av han i vår seng.. i bhg har det aldri vært noe problem å legge han (helt fra dag 1).. jeg aner ikke hvordan hun fikk det til (var familiebarnehage), men vet med 200 % sikkerhet at det ikke bare var noe hun sa, og ikke lot han gråte seg i søvn!!

Skrevet

Takk for svar... er så i tvil:/ Har ikke ofret det en tanke i sommer, men er plutselig veldig i tvil, æsj.

Flere???

Skrevet

Han skal starte nå snart:/ Får håpe det går bra, men han sovner aller best når han koser med håret mitt... shit, jeg gruer meg!!!

Skrevet

Ingenting å grue seg til, det kommer til å gå over all forvetning.. bare vent å se :) Mini her sov i samme seng som oss frem til han var 8 mnd, vi slet med å få han til å sovne alene.. så derfor ble det som regel pupp, byssing, synging, stryking, kosing osvosv.. å legge han på dagtid kunne ta mange timer.. det resulterte ofte i at jeg måtte gå ut igjen på tur og trille han i søvn.. når han sluttet å sovne i vognen (interessen for det rundt ble GANSKE stor etterhvert..hihi), så fortsatte jeg kampen hjemme med byssing, kosing osv. Som jeg skrev over: jeg hadde aldri aldri aldri trodd at barnehagetanten ville få han tl å sovne av seg selv uten noen problem.. men som sagt, det gjorde han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...