Gå til innhold

skryte litt av prinsessa mi<3


Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 8 mnd nå og har blitt så flink atte..ting har skjedd så utrolig fort

*hun kan krype, men åler helst for det går fortere:p

*hun kan sitte selv/sette seg opp selv

*hun reiser seg opp med støtte

*hun klatrer på alt hun kommer over

*hun spiser litt selv..ikke grøt og middag da men brødskive osv:)

 

huff tiden går så fort..snart er hun ikke baby mere eller:(

føles ikke ut som jeg har hatt henne i 8 mnd nei..husker når hun bare var pitte liten og bare lå å så opp på meg:)

*sukk*

 

baby syk igjen jeg? neeeeida:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooi glemte noe:p

*hun kan klappe søte

*hun kan vinke

*hun poserer til kamera:p

Skrevet

Så flink hun er :)

Skrevet

hi hi... så flink hun er da.

 

mie er også flink..

 

kan mye det samme som din ( må skryte litt jeg også da):

 

- sette seg opp selv

-reiser seg til ALT, HELE TIDEN.

- åler mest for det går fortest men krabber litt innimellom.

- sitter på knærene

- babler

- nusseross

- spiser brød mat eller annen fingermat selv

- og går når vi holder henne i hendene:)

 

 

såååå stolt ja:)

Skrevet

må ikke glemme.

 

- rive ut cder fra cd hyllen og blader fra under stue bordet:) hihihi

Skrevet

Skjønner at du er stolt silhah=)

Så flink hun er blitt, tiden går jo så alt for fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...