silhah og emilie Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 hun er 8 mnd nå og har blitt så flink atte..ting har skjedd så utrolig fort *hun kan krype, men åler helst for det går fortere:p *hun kan sitte selv/sette seg opp selv *hun reiser seg opp med støtte *hun klatrer på alt hun kommer over *hun spiser litt selv..ikke grøt og middag da men brødskive osv:) huff tiden går så fort..snart er hun ikke baby mere eller:( føles ikke ut som jeg har hatt henne i 8 mnd nei..husker når hun bare var pitte liten og bare lå å så opp på meg:) *sukk* baby syk igjen jeg? neeeeida:p
silhah og emilie Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2007 ooi glemte noe:p *hun kan klappe søte *hun kan vinke *hun poserer til kamera:p
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 hi hi... så flink hun er da. mie er også flink.. kan mye det samme som din ( må skryte litt jeg også da): - sette seg opp selv -reiser seg til ALT, HELE TIDEN. - åler mest for det går fortest men krabber litt innimellom. - sitter på knærene - babler - nusseross - spiser brød mat eller annen fingermat selv - og går når vi holder henne i hendene:) såååå stolt ja:)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 må ikke glemme. - rive ut cder fra cd hyllen og blader fra under stue bordet:) hihihi
*Molly mus* Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Skjønner at du er stolt silhah=) Så flink hun er blitt, tiden går jo så alt for fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå