Gå til innhold

Hvem andre er paa overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa er jeg snart 9 dager paa overtid, og begynner aa lure paa om lillegutt noen gang har tenkt seg ut. Dagene er lange og kjedelige fordi jeg maa ligge rett ut mesteparten av dagen pga. begynnende svangerskapsforgiftning. Blodtrykket blir nemmelig hoeyt dersom jeg sitter eller foretar noen form for fysisk aktivitet virker det som...men naar jeg ligger og ikke stresser holder det seg nede.

Sykehuset vil ikke igangsette, men vil heller ha meg inn til kontroll annenhver dag. De er utrolig restriktive paa aa igangsette paa det sykehuset, men det virker jo som om de vet hva de gjoer. Blir veldig godt fulgt opp naar jeg er der (BT, urin, blodproever, CTG, ultralyd), men jeg lurer jo noen ganger paa om det hadde vaert bedre aa igangsette foedselen da. Er saa utrolig slitsomt med alt dette styret liksom... Saa her har det blitt mange turer til sykehuset etterhvert. Jeg er bare saa kjempelei!!! Vil egentlig ikke settes igang jeg heller, men jeg er jo redd for at s.f. blir verre. Hittil ser det ut som om blodtrykk og proteiner holder seg relativt stabile--har til og med gaatt ned litt etter at jeg begynte aa hvile mesteparten av doegnet--men naa orker jeg snart ikke mer! I dag tidlig var jeg saa oppgitt at mannen min bare holdt rundt meg og jeg grein og grein...

Andre som er paa overtid? Jeg vil saa gjerne ha ham ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal staa 9 dager over...jeg faar ikke forandret nicket mitt...

Skrevet

er 11 dager over og min vil heller ikke ut, arghhhh. Førstemann kom dagen før termin så hun må ha varmet opp hulen extra bra for nestemann vil ikke ut.....Er lei jeg og føler med deg, lykke til;)

Skrevet

Jeg er 7 dager på overtid! Har siden i går hatt vonde tak, men ser ikke ut til å gå så fort.. Stopper litt opp innemellom og er ikke så regelmessige ennå.. Håper jeg slipper å gå slik i mange dager.. Fikk nesten ikke sove i natt:-(

Håper vi kan begge føde snart!!:-)

Skrevet

Jeg har termin i morge, men er mentalt snart 4 uker på overtid.Fikk førstemann 4 uker før termin og fikk allerede på ultralyden i uke 18 beskjed om at jeg nok ville føde før termin denne gangen også. Hodet har vært festet i 4 - 5 uker og magen har falt ned for omtrent like lenge siden eller lenger. Alle sier til meg at nå er det ikke lenge igjen, og det er vel ikke vits i å gi deg et nytt uringlass.... du kommer vel ikke til neste kontroll. Likevel sitter jeg her med kulemagen.

Får håpe vi treffes på barsel om ikke formange dagene, NewYorkMom!

Skrevet

Føler med deg! Er selv 12 dager på overtid og har vært til modningsakupunktur de siste to dagene. er akkurat kommet hjem fra jordmor, som konstaterte at hodet fortsatt ikke er helt nede og at livmoren ikke moden endda. Slimproppen gik for 4 dager siden, så jeg trodde jo at noe snart ville skje. Blir så oppgitt, da jeg er redd for å gå for mye over tid. Må akseptere nå at dette her kan jeg ikke gjøre noe med, men det er en ganske tøff periode. Hjelper litt å lese om andre som har det på samme måten.

Skrevet

Jeg er 7 dager på overtid. Var på kontroll på sykehuset i går og alt ser ut til å være veldig fint med den lille. Om jeg ikke selv har gått i fødsel til kommende mandag, så ville de sette det i gang. Håper det skjer noe her snart....slimproppen gikk i går kveld og jeg hadde noe rier (men da nokså korte og uregelmessige).

Skrevet

ja en dag på overtid....

vet at det ikke er mye, men var så innstilt på å føde før tiden at jeg føler meg to uker på overtid

Skrevet

9 dager over ul-termin i alle fall. Og det virker som passasjeren storkoser seg der inne... Jeg er frustrert, selv om jeg ikke har noen større plager knyttet til svangerskapet. Men nå er jeg blid, for det blir augustbarn, og august er en finfin måned!

Skrevet

Hei jenter - jeg er også på overtid, 8 dager i skrivende stund. Nesten litt trøst i å vite at det er flere av oss, da føler jeg meg ikke så ensom på noe vis.. :)

Har vært på overtidskontroll i dag, og jeg er ikke på langt nær moden engang - "ingenting" var kommentaren når legen undersøkte meg! Fikk UL igjen og alt ser fint ut, men så er det litt mindre fostervann der inne nå så jeg skal på føden i morgen tidlig for CTG og KANSKJE igangsetting.. kanskje det blir med meg som med deg NewYorkMomiNorge, mye ut og inn av sykehuset de nærmeste dagene. Alt ble i hvert fall brått så virkelig og litt skummelt for oss her, men jeg er jo ganske lei nå og ønsker bare at alt skal være overstått på best mulig måte.. krysser fingrene for oss alle om at det skjer noe veldig snart :) :)

Skrevet

3 dager på overtid her.........er førstegangs!

Skrevet

Herregud, nå ble jeg deprimert altså. Iallefall litt. Hadde termin i går. Er jeg på overtid da eller? På UL skjema står det overtid 13 august.

Vil også kunne si jeg er på overtid. :)

Skrevet

Nå er jeg på overtid, jeg også... hadde termin 31.07.07, hehe.

Hadde aldri trodd at jeg skulle gå over tiden, siden hele familien min bakover har født for tidlig (min mor og søster henholdsvis 4,5 og 5,5 uker for tidlig), men nå har det jammen meg akkurat rukket å bli overtid på meg. Så gjenstår det å se hvor lang tid det går før babyen kommer... om jeg blir satt i gang eller hva som skjer, har ødem og litt høyt blodtrykk, men skal på kontroll igjen i dag.

Jeg vil føde nå! Men skal vel ikke klage ennå, med tanke på alle dere som har gått mange dager over allerede... Men, jeg skjønner ikke helt hvorfor fødsel ikke kan bli igangsatt når man er på overtid og VIL igangsettes.

Skrevet

Tre dager over. Med førstemann gikk jeg ti dager over, og er denne gangen mentalt forberedt på at termin ikke er noen deadline da babyen skal være ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...