Gå til innhold

Noen med snop som vil dele?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så snopesjuk, men prøver å være flink.. Er det noen som har noe å dele? Gjerne spesifiser hva, så kan jeg spise det imaginært!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmmm...spiser i skrivende stund freia porøs melkesjokolade!ta en bit om du vil!hihi

Skrevet

Har akkurat spist opp en Crispo sjokolade, men har et Gullbrød liggende. Bare å forsyne seg...

Skrevet

hmm, vet ikke helt om jeg vil dele smash posen min=)

men du kan få smake litt av firkløversjokoladen=)

Skrevet

Jeg hadde en hel nøttefabrikkenboks med Yoghurtnøtter, nam nam...

Nå er det halvfull, og jeg er kvalm...

Så du kan få resten:)

 

Skrevet

Jah! En stor pose med smågodt, blant annet colasmokker, melkepletter, riskaker, operamints og sånn. Egentlig er det posen til gubben, men når han er så dum og tar med seg posen inn i huset, så må han regne med at det blir gisselsituasjoner her. Det skal intensiv mekling til før han får den tilbake, nå har jeg truet med å låse meg inne på badet og momse opp hele posen!!!

Skrevet

Åhh så snille dere er! Skal ta med meg godbitene inn i tv- stua for å se resten av ungkaren! Nammmm... :) :) :)

Skrevet

har freia eventyr sjokolade, boller og kjeks.. men de ligger på benken. frister ikke, men du må gjerne forsyne deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...