ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har så frykteli lyst på en!! Men hvor jeg kan få tak i en ordentlig fin en? Hvor lenge kan man bruke dem før babyen blir for stor?
kaur *har født!* Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg bestillte moseskurv (mosesbasket) på ebay forrige gang jeg var gravid. Du kan få alt fra bare kurven til fullt utsyrt. Ellers får du kjøpt det hos fru lyng. Kan bruke det opp til 6 mnd. eller like lenge som bagvogn. Kommer litt ann på hvor ivrig babyen er er til å bevege på seg :-)
Mazza** Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg driver faktisk å syr vugge jeg....sånn til å henge i taket Blir skikkelig kul! Og kommer til å koste meg ca 400 kr...ikke værst pris det altså...
Wea og mini Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Vi har kjøpt Leandervugge til minsten vår. Har fått den anbefalt av en venninne. Hun brukte den til sin sønn til han var ca 6 mnd. Ellers har jeg sett at de har en superfin kurv på Fru Lyng
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 jeg har kjøpt en trevugge på skeidar.. de hadde ferdigmalt, men den kosta 1400 kr.. så jeg kjøpte utstillingsmodellen dems til 600 kr.. pussa den og malte den selv..
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 vi har også den fra skeidar, som vi har malt og ordna litt på selv! brukte den ca 6 mnd og jeg synes å huske at vi kunne brukt den lenger, men da var det liksom ikke så praktisk lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå