Gå til innhold

kick under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen har fått suget etter noe dere bare MÅ ha..?

eg hadde kick på smoothie ein god stund ca til 5 mnd, så fikk jeg kick på isklumper som jeg ennå bare MÅ ha. (det går ca 10glass me 12 isklumper til dagen om ikke mer) spiser også ca 6 epler til dagen (noe jeg ikke likte før jeg ble gravid)

mmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kick ja? Har aldri vore så begeistra for spekemat og potetsalat, men dei siste mnd (sidan mai) har eg laga heimelaga potetsalat og ete det med spekemat og vannmelon. Det er det stooore denne gongen. Sist var det *kremt* kvit bugg og jordbærsaftis. Som ikkje har vore i produksjon sidan ein gong på 80-talet... Jordbærsaftisen var ein gong lik den nederste delen på Lollipop, men idag har dei tydelegvis endra oppskrifta *skikkeleg skuffa*

Skrevet

hehe... men ka e kvitt bugg?

Skrevet

Kvit bugg er ein tyggis (finst den ikkje lenger kanskje?), som på den tida kom i colasmak, jordbær, banan, kvit...sikkert fruktsmak/tuttifrutti, lakris, og som, dersom den finst no, berre kjem i jordbær. For 20 år sidan kunne vi dela den i to (den gjekk litt inn på midten) og dela den med venninna. Seinare har den blitt mindre og mjukare. Populært når vi skulle på kino og sjå Michael J. Fox og sånne 80talsheltar. *mimre*

Eg var ikkje så gammal på den tida, men stor nok til å hugsa slike ting iallefall.. Fødd 78.

Skrevet

her har man spist omlag 40 hele meloner siden mars måned...samt kasnkje like mange hele ananas! det var en periode jeg MÅTTE ha disse to hver dag..heldigvis gitt seg litt..ikke smaker melonen like bra lenger heller..tror sesongen er på vei ut gett:o(

nå for tida er det vann med isbiter og sitronsaft+ gulrøtter som man kjøper i bunter med stilken på,som gjelder..hehhe..sær ja!

Skrevet

her går det i oboy, å det har det gjort i ca 3 mndr nå :( jeg vil også ha sundt kick.

Skrevet

Bare MÅÅÅÅÅÅ ha isbiter hver dag..masse isbiter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...