bente69;) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei vi er et gift par født 010969 og 240565(gubben) sammen har vi mirakelsnuppa 020604. Siden april 2005 har vi prøvd å bli gravide uten hell. Så det store spm er; får vi flere barn, hvor mange, kjønn og når blir jeg evt gravid/føder? Tusen takk for at du gadd å spå en desperat prøver som syns 27 mnd er mer en nok som prøver.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei!Ser faktsik ei jente til på dere men ikke får om ca 2-3år.Har dere tatt kontakt med legen?kan hjelpe det og få litt fort gang i sakene.
bente69;) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg/oss:) Jeg har hvert hos legen ingen feil funnet, har gått på dobble pergokurer uten å bli gravid. Nå skal mannen min til dr Purvis som er androlog( = det samme som gyn for oss kvinner) Håper han kan få opp mengden(har 1 ml) for det er med mengden vi sliter. Dvs det er kun der det er feil/lite iht. tidligere innleverte svømmeprøve.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Så spennede da.Håper alt ordner seg for dere.Gikk selv på trippel pergo kur får gutten min satt.Lykke til.
bente69;) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 Tusen takk:)) Det håper virkelig jeg også, det tar på å gå mnd etter mnd å få tanta slengt i trynet. Har en dobbel pergo kur igjen( den tredje) som er til neste pp, tviler på at gyn øker dosa, da jeg har 53 eller 56 husker ikke i farta i progresteron niva. Så flott at det ordnet seg for deg/dere med pergokur og sikkert verdes skjønnest gutt:)) Takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå