Gå til innhold

dere som har vedovn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det med baby sikring??

vi har en ganske stpr gammeldags ovn som blir farlig varm..aner ikke hvordan vi skal sikre til vinteren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gjerer inn ovnen, men jeg syns det bør være unødvendig. Man utsetter jo bare problemet, og før eller siden vil barnet oppdage at det er "uffa" der. Men klart, man passer på, og sørger for at ungen kanskje ikke leker alene like ved. De lærer sinnsykt fort å passe seg, heldigvis, og det til og med uten å brenne seg.

Skrevet

man får kjøpt sånn beskyttelse, plater som man setter rundt ovnen. Vi har også en gammeldags stor ovn som blir fryktelig varm, men det er utrolig nok ingen som har brent seg.

Skrevet

Babyer og barn kjenner på god avstand att her er så vamrt att man ikke går nær. Har aldri hatt problemer med mine turbo babyer/barn. Her må man i tillegg på rett forbi for å komme inn i lekestuen, men har aldri skjedd en ting. Men vi har jo forklart på babyvis, uffa, aua og stått nært med babyene og vist att her er varmt. Nå er de 4 og 5 og elsker å stå med rumpa til og varme seg fremfor. Til vinteren har vi en baby som krabber, og jeg er ikke nervøs. De skjnner det som regel selv:) MEn vis og forklar i starten, det er viktig!!!!

Skrevet

jeg tenkte så som så at jeg sikrer det jeg kan men prøver å gjøre henne bevisst på hvorfor vi gjør det...at det ikke er lov å gå dit for man kan skade seg..

tenker jeg helt feil nå?

vil fryktelig lite at hun skal brenne seg på den, brente meg selv på en slik ovn da jeg var liten og jeg mangler pigment på ene armen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...