suseduse Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 tatt å lagt ut på en 8 timers biltur med en 10 mnd baby??? er så i tvil her.. skulle egentlig på tur med svigers, men den blir ant avlyst, og da lurte pappa om vi ville være med til ålesund og hente bestemor og besøke litt slektninger av henne jeg ikke kan huske å ha sett..skal selvfølgelig bli der noen dager.. skal selvfølgelig ta maaange pauser, men lurer på om dette er forlangt?? og evt noe underholdning til han? takk for svar
It's all about me Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Det hadde jeg gjort maaaaaaange ganger allerde da lillegutt var 10 mnd, ikke noe problem det.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Vi kjørte den turen med guttungen da han var 3 mnd... En pause på hele turen... Så jeg ser ikke noe problem i det, nei! god tur! :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Går så greit så! Men har du en bil-sove-baby kan det være lurt å starte turen om kvelden så man ikke ødelegger alt av nattesøvn for ungen. Vi voksne har lettere for å forstå å holde oss oppe, og å komme på gli igjen enn disse små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå