Gå til innhold

6 mnd idah:-)


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Idag er Selma 6 mnd!! Helt utrolig! Har hatt en spesiell dag idag, har følt og tenkt meg igjennom den dagen da hun ble født! De sterke 3 timene det tok før hun kom ut, øyeblikket da jeg røyste meg opp å så datteren min for første gang der hun lå å gråt mellom bena mine:-) Sukk... Angsten da de sa at jeg blødde så mye at jeg måtte legges i narkose for å opereres... De vanvittige halusinasjonene jeg hadde før jeg våkna av narkosen... Den ufattelige gleden jeg kjente da jeg, neddopet som bare det, endelig fikk møte Selma igjen!!! Blodoverføringene, de gjentatte blødningene, operasjonene....

 

Og den ufattelige lykkefølelsen jeg har hver dag for at jeg får lov til å være her for å være Selma sin mamma!!!!!! Utfallet kunne ha blitt et annet den dagen... Men heldigvis, her sitter jeg og kjenner morslykken sitre gjennom kroppen:-)

 

Tenk så stor jenta vår har blitt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig og tenke på at babyene våre begynner å bli så "store"..Husker nettopp jeg sugde til meg all innformasjon på 3.trimester,om hvordan fødslen skulle komme i gang..fullmåne og bringebærkapsler..hehe;)Nå blir snart snuppa mi 7 mnd..blir nesten litt sentimental;)Men ååå så gøy det er å være mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...