Mona2 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Trodde ikke jeg skulle lengte så mye etter smerte.... Håper det er blodspor i truseinnlegget hver gang jeg er på do..... Jeg vil ha baby, nå! Har ikke termin før på Søndag og har ikke vært så utålmodig, men nå vil jeg hilse på gutten min! Dumme, dumme jordmor gav meg kjempe forhåpninger og sa jeg hadde 2-3 cm åpning, moden og ingen slimpropp på Fredag, men etter det har jeg ikke hatt noen antydninger til at babyen vil ut.... Vet jeg syter unødvendig og har full medfølelse med dere som nå er på overtid.... Men jeg vil, jeg vil!
Coolbela Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg sender deg ikke bare fødestøv men kanskje noen GAMPESTEINER som fremkaller det du vil ha. Har det på samme måte som deg, men med termin til torsdag. Lykke til! Kaboff!! Traff jeg?
Mona2 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Håper du traff:) Nå skal jeg ta en dusj og godsnakke litt med junior.... Kanskje han hører:) Lykke til til deg også!
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har og termin på søndag.. Håper så inderlig et skjer noe snart, ikke fordi jeg er så fryktelig lei, men jeg vil så gjerne se lillegut.. Det er sprøtt men jeg gleder meg til jeg begynner å få vondt og jeg vet med sikkerhet at det er noe på gang. Hehe.. vi jenter er rare Lykke lykke lykke til alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå