Gå til innhold

Videre om liten interesse for pupp og snart 6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg her en dag om gutten min som snart er 6 mnd.

Han vil ha veldig lite pupp om dagen. Har ikke tid til å konsentrere seg om det og ligger stille maks 2 min..........

Spiser nesten 2 grøtmåltider og får en flaske med mme på kvelden. Flaska spiser han alltid men han vil ikke ha noe serlig pupp selvom jeg tilbyr det først...

han har begynt å våkne oftere på natta og nå våknet han akkurat etter å ha sovet 3 timer og var sulten. Det pleier han ikke å gjøre.......

Tar det som et tegn på at han spiser litt lite på dagen, men det kan jo også være det at han får en tann....... hvem vet??

Men hva burde jeg gjøre da?

Tilby flaske på dagen også??

Jeg kan jo ikke fore på han halve natta.

Kan det være tanna som gjør at han spiser lite også??

Hjelp : ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen ja!!!!!

Det kan være mange ting, feks tenner. Men det kan også være: mat er spennende, pupp er gammelt nytt. Flaske= melk fort, mye bedre enn treg pupp (utrdrivningen blir jo gjerne litt tregere etter matintro..)

Verden er spennende, har ikke tid til treg pupp på dagtid. Natten derimot...

Jeg slet med akkurat det samme, og prøvde litt forskjellig. Her var trikset å få i henne mest mulig mat på dagen, for det er jo summen av kaloriene i døgnet som teller, så forsøk å få flest mulig på dagtid. Her gikk det seg egentlig ikke til av seg selv, nattpupp ble til nattflaske (hun var mye mer sulten enn hva puppen klarte å tilby). Nå hadde pappaen nattavvenning for noen uker siden, og endelig er det blitt orden på dag = mat, natt = søvn. Avvenning er jo også med i bildet, hvertfall hvis dere ender opp i en ond sirkel. Ble du noe klokere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...