Gå til innhold

Hvor mye melk krever barn deres?


M&T&N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min lille Anna spiser ca hver 3 time paa dagen og 1 gang per natt. Untatt paa kvelden, da krever hun melk i mange porsjoner fordelt over ca 4 timer. Saa er hun fornoeyd og klar for sengen i 23 tida. Passer meg veldig bra for jeg faar masse soevn selv... Og Anna virker veldig fornoeyd, selv om hun kanskje burde ha spist litt oftere paa dagen. Men hun liker bedre aa sove... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min spiser ca hver 4 time. Han er 4 uker gammel og en skikkelig matmons.

Han får pupp og flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo også litt an på hvor mye melk de får iseg på et måltid da... jeg pumpet en gang for å se ca hvor mye som var i en full pupp hos meg. fikk 80 ml. jeg har lite melk om ettrmiddagen, og i begynnelsen gjorde jeg ikke annet enn å amme på og av fra kl. fire til kvelden kom, slitsomt!! hun fikk tydeligvis ikke i seg nok, og jeg fikk anbefalt å gi litt tillegg i denne tida. dette var vellykket, og jeg fikk nok melk til senere på kvelden! anbefales til alle som blir slitne av det kjøret, og som har problemer med vektøkningen til barnet. jeg trodde jo at så lenge hun lå til brystet og sugde, og heller ikke klaget, så fikk hun i seg nok.. men slik er det altså ikke alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for øvrig vekker je henne hver tredje time på dagen for å gi henne mat. om natten våkner hun somregel i to-tida og i 6-tida for litt pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå som han får bare pupp spiser han mye oftere, og morning og kveld liker han heldst å ligge og kose seg i armen min.... Om dagen er det så forskjelligt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...