Tjukkeberta Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er i uke 33 og nå kan jeg lett klemme ut litt melk. Vet at det sies at det ikke har noe å si for hvordan det kommer til å gå med ammingen, om jeg får nok melk osv...men saken er at dette er nr tre og jeg opplevde aldri dette med de to andre. Og de ammet jeg kun i ca to mnd og med mme i tillegg hele veien. Håper å kunne fullamme denne gangen. Måtte bare skrive dette, for syns nå det var litt morsomt!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Håper d blir fullamming på deg denne gangen=) Jeg vil også gjøre d om jeg kan....d sies at alle KAN fullamme, men d er ikke alltid at en har nok melk hver dag..pumping skal visst hjelpe på produksjonen og å gi barnet brystet så ofte d vil frem til ammingen er helt i gang=)
Tjukkeberta Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Takk for koselig svar! Jeg kommer nok til å gi mme i tillegg hvis babyen går ned mye i vekt etter fødsel, men ikke så mye el ofte som sist. Ei venninne som fikk baby nylig, ga litt mme morgen og kveld og nå fullammer hun etter at melkeproduksjonen kom i full gang. Jeg husker jo fra sist at hvis de får smaken på flaska, blir brystet mer uintressant. Gjelder å finne en balansegang. Skal reise hjem raskt denne gangen, vil ikke ligge på barsel. Er bare stress. Vi skal kose oss hjemme og de to eldste skal vi låne bort noen dager, slik at vi kan være "i fred"-bli kjent og amme masse. I rolige og kjente omgivelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå