litt småanonym Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Tenkte på disse i annonse på finn... http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&products_id=500
Tråle i Trøbbel Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hadde en slik dress til eldste min når ho var 1,5 / 2 år. Var vind og vanntett med uttakbart ullfleecefor. Veldig fornøgd med den. Fikk jo ikkje testa slitestyrken så mye...men iforhold til vind og vanntetthet var vi veldig fornøyde:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Det er akkurat den samme som henger i skapet. Har en rød og en rosa/blå. Er kjempe kjempe fornøyd med dem. Tror aldrig jeg kommer til å kjøpe noe annet
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Er det en foret vinterdress? Eller bare en sånn tynn vår/høst dress? Jeg lurer fordi jeg skal kjøpe troll sin og er litt kjedelig om man bruker troll sin kjempedyre på høsten også blir den revet opp før det blir snø. Lille skal være i naturbarnehage så det er mye kvister. Forøvrig mye spikring og saging også. Hehe. Greit å ha en litt billigere høst/vår dress da..
Bølle&Frøet Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Det er en tynn vår/høst dress uten varmt for. Har kjøpt den i blå til gutten min )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå