Gå til innhold

Noen som har Quinny Buzz?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en brukt for en stund siden (06 modell) og nå i det siste har den blitt helt grusom å svinge.

Det går greit ute på asfalt og litt "ruere" underlag, men inne på senter og steder med "glatt" gulv NEKTER den å svinge til venstre. Andre veien går helt fint, men mot venstre er mer eller mindre umulig.

 

Noen som vet om det er mulig å evt kjøpe nytt hjul fremme og hva det koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å ta av hjulet så gjør det, tørk av alle deler godt og smør med siliconspray. Da blir det nok bedre :o)

Er vanlig at det kan komme litt rusk her og der på de svingbare hjulene og da blir det sånn.

Skrevet

Hvor får man kjøpt siliconspray da?

Skrevet

Hvis ikke du får det til selv, så kan du kanskje stikke innom en butikk som selger Quinny, de kan hjelpe deg...

 

Har en Buzz selv, har brukt den i ett år nå, men har ikke hatt noen problemer med svingingen.

Skrevet

Hos meg fulgte det med vogna. Men prøv babyutstyrsbutikker, de burde ha det der.

Skrevet

Tusen takk for svar, får ta oss en tur på BabyShop i morgen vi da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...