Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan mageform har dere? På ul sa de jeg får jente, er nå i uke 38 og det er sååå mange som stopper meg og sier "åhhh du får gutt" siden magen min er så spiss....

Kan det ses på mageformen? Ingen sa noe sånt til meg i forrige svangerskap

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror ikke det kan ses på mageformen. Magen min er helt lik nå som forrige gang, fikk jente sist - og får gutt denne gangen.

Magen er helt vanlig, rund. :-) Ikke stor - og ikke spiss... Er i uke 37. Aldri noen som har sagt hverken ditt eller datt til meg.

Skrevet

Vel jeg er ikke gravid nå men i begge svagneskapene jeg har gått gjennom har folk sagt at jeg har GUTTEmage........

.....jeg har per dags dato to JENTER

Det har mer med mors kroppsform å gjøre enn kjønnet på barnet

Skrevet

Er ikke gravid nå, men...

Synes ikke det om magen er spiss eller ikke er det som "viser kjønnet" best, men om den er bred eller smal.

Dvs brer den seg ut over hoftene så magen kan ses bakfra skal det være en jente, mens synes den ikke bakfra skal det vist være gutt.

Det stemmer overaskende mange ganger og stemte på meg også.

Skrevet

Kan ikke se det enda siden jeg er bare 15 uker på vei ;)

Men forrige gang sa alle at jeg hadde guttemage, men det var en jente ;)

Skrevet

Jeg har veldig spiss mage, men den endrer seg fra dag til dag.

Noen dager er den mer rund synes jeg, er nok den lille inne i der som romsterer. Har vent meg til tanken på en jente til, blir spennende å se

:-)

Skrevet

Når har du termin da? :o)

Skrevet

Jeg hadde guttemage sist og fikk gutt, nå har jeg jentemage og får visst gutt denne gangen også. er nok ikke noe du skal høre for mye på det der!

Skrevet

21 august. Føler det ikke er mer plass i denne magen nå, er helt "proppa" =)

Skal føde på ullevål

Skrevet

Kanskje vi møtes da! :o)

Skrevet

Ja :-) Jeg er den dama med de blåeste ringende under øynene ;-) Så du ser meg nok! Har sovet så dårlig den siste mnd!

Jeg håper jeg får før termin, gjerne i neste uke en gang...

Skrevet

he he! jeg ser ikke ut som et eventyr jeg heller - så godt du ikke er så hot lengre! :o) ikke det jeg trenger på barsel! skal ta ks jeg da, så datoen er klar - litt før din termin.

jeg er så lei!!!

Skrevet

Jeg er IKKE gravid nå, men måtte bare si at jeg har hatt kjempestor mage, men den var spiss og "smal" dvs syntes ikke bakfra. Og jeg har 2 jenter ;O)

Skrevet

Jeg er også veldig lei, vil ligge på magen, hoppe og danse igjen =)

Føler meg som ei ku!!! Er nok ei stund til jeg er hot igjen ;-)

Skrevet

Ja, ligge på magen!!! Det tenker jeg på hver kveld! Så deilig det skal bli!!

Lykke til de siste dagene da! :-) Det nærmer seg slutten! Og da skal jeg aldri mer være gravid!

Skrevet

Har bare en liten fleskemage ennå..17 uker på vei..Sist sa alle ::å du får jente se på magen din..den var liten og rund....Fikk en gutt. Personlig tror jeg dette bare er vås. Håper på en gutt til :))

Skrevet

Lykke til deg også =)

Jeg skal heller aldri mer være gravid nå, siste gang basta bom!

2 barn er fantastisk og nok =)

Skrevet

Da jeg var høygravid savnet jeg også å ligge på magen. Da samlet jeg alle dynene og putene jeg kunne finne og la dem i en haug på senga. Så la jeg meg på magen. Det funket veldig bra!

Skrevet

Hehe, jeg er ikke helt sikker, jeg :P Syns det varierer litt med hvordan hun ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...