Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvem som vinner ;-)

Men synes begge jentene er kjempesøte på hver sin måte..! Liker kanskje Jen best sånn totalt(???), men er glad jeg ikke er i hans sko ;-)

Skrevet

sadie ville jeg valgt, men jen er søt hu og... uff :)

Skrevet

Jeg syns også begge to..

Vet hvem som vinner..hmm.. ikke si det enda da..

Skrevet

Nå har jeg bare sett en episode før i kveld, men er ikke i tvil om at Sadie er det beste valget!

Jen virker så stressa og tilgjort, mens Sadie virker mye mer jordnær.

Synes også det er litt urovekkende at Jen hele tiden snakker om prinser og prinsesser, og ikke om Lorenzo som person...

(Huff. det er skikkelig pinlig å faktisk engasjere seg i slikt, men til mitt forsvar er jeg alene hjemme.) ;)

Skrevet

Har ikke fulgt med SÅ godt, men håper vel han velger Sadie...;o))

Skrevet

Også må jeg jo bare få sagt det da...... Ungkaren er rett og slett dritkjekk..!...;o))

Skrevet

Hmmm! Unkaren ja, er det ferdig nå eller fortsetter det etter sporten?

Skrevet

Hvilket kongehus tilhører ungkaren da? det italienske? Italia har vel ikke monarki har de vel? hehe..uansett..ungkaren er kjekk han. Håper han velger Jen. Får vel vite det nå straks :-)

Skrevet

Fortsetter etter sporten og været, jeg liker Sadie best, har likt henne helt fra begynnelsen. Jen liker jeg ikke, men jeg også vet hvem som "vinner".

Skrevet

Håper det blir Jen jeg da:=) hun er så posetiv og smilende. Virkelig søt jente... Men, begge er det da. Får snart vite hvem det blir:)

Skrevet

Liker Sadie best, men har ikke noe imot Jen. :)

Skrevet

Hvordan vet dere hvem som "vinner"?

Hilsen nysgjerrige meg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...