Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har stått på venteliste i over 3 mnd og har endelig fått time i morgen. men er usikker på om jeg må betale... dette står på henvisningen min: Diagnose: Ryggsmerter ileosakralt Funn: Hun har kjent astma og hofteleddsdysplasi.også ryggplager gjennom mange år. tidl gått regelm til fysiot og kiroprakt. Nå gravid med lave ryggsmerter. mye plaget, sykemeldt. trenger fysiotereapibehandling.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 E ikkje sikker, men eg veit at visst det hadde stått bekkenløsning på papirene så dekke staten behandling fra du får diagnosen og 6 mnd etter fødselen. du må bare ringe å spørre.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Ryggsmerter ileosakralt betyr visst bekkenløsning ... =) takk for svar!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 tror du kun får det dekket om det står: bekkenløsning MED gangvansker.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 huff... jaja da får jg få henvisning der det står det da...
Sussa jan 2016<3 Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Men som regel så e det jo et resultat av det hele gangvansker altså.!!! Min lege sa at de skriver det stortsett uansett fordi fysioterapautene helst vil at legene skriver gangvansker visst de må ha behandling. Unødvendig at man må betale selv visst man kan få det dekt uansett.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Hærligheten...3 mnd venteliste!!!o.O
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 jepp. bergen, spesialist og kommunalt... tar sin tid. noen av de jeg har ringt til har jeg ikke hørt fra engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå