Helnøtt med spire:) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Det har seg slik at jeg aldri har fått permisjons penger når jeg har gått hjemme med den lille, men nå har det seg slik at neste gang jeg blir gravid så får jeg det:) Men har ett problem, og sliter med ganske sterke plager av bekken løsning, det blr verre andre gang jeg var gravid og blir sikkert ike bedre 3 gang. Men hvordan er det? de regner fra 6 siste måned ikke sant?hva om en blir sykemeldt da?Hmmm *lurer*
blond Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Du må ha jobbet seks av ti siste månedene før du starter permisjonen. Hvis du blir sykemeldt regnes sykepengene som lønn, men du må jobbe en måned før du har rett på sykepenger ved sykemelding. Tror du må ha jobbet tre måneder før du kan bruke egenmeldingsretten.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Sykemelding gjelder det også, jeg var sykemeldt lene i forrige sv.skap- Det tar forresten de 6 "beste" av de 10 siste mnd,
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Oki, går på fast lønn så marker vel ikke mye av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå