tudeluuu Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 synes det er fint, om det er søsken du tenker på? klinger bra sammen =)
Etliteønske Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Hei:) Jeg har en kusine og fetter (tvillinger) som heter Mathias og Mathilde....jeg syns det passer veldig godt sammen!
søtasmamma Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Ååå, det er veldig fine navn da, man også veldig like! Men det er MANGE som velger å kalle barna sine omtrent det samme. Vi har også et søskerpar i familien som heter Mathilde og Mathias! Og det er søtt da!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Koselig å høre at flere synes det er fint:) Men er usikker på hvordan vi skal skrive det nå da, Mathilde eller Matilde!!!
Ranveig R Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Generelt så foretrekker eg Matilde, men viss storebror heiter Mathias med h synest eg lillesøster skal ha med h ho og.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Hehhe...det var gøyalt. er akkurat de to navnene vi har bestemt oss for og. Nå får vi riktignok førstemann nå.. og vet ikke enda hva vi får (gutt/jente) men blir det jente blir det matilde, blir det gutt blir det mathias. Fine navn synes jeg - både sammen og hver for seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå