Gå til innhold

Hostesaft-kur...;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da er jeg igang med min lille hostesaft-kur!;o) Prøvde denne sist, og da ble jeg jo gravid. Har ingen forsikring på om det var den som gjorde utslaget, men håpet og troen er der så da er det bare å kjøre igang - skadlig kan det nå ikke være!:o) Litt desperat kanskje, menmen...;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal det være godt for igjen, hørt det mange ganger men aldri finne ut hvorfor.

Skrevet

Lykke til :) Jeg prøvde den forrige pp, men det hjalp ikke. Droppet det denne pp'n. Venter tr nå, men håper hun ikke kommer. Om hun skulle vise trynet sitt igjen, kommer jeg til å prøve hostesaft igjen neste pp. Må jo bare bruke opp dette "brekkmidlet". He, he.

Skrevet

Jeg er super nysgjerrig på hva denne hostesaften heter og om den må kjøpes via resept!!

Skrevet

Den heter Solvipect (skrives det sånn...?) og er respetfri :)

Skrevet

Takk!

Da skal jeg jaggu ut å kjøpe den om ikke jeg allerede har en liten spire på vei. x fingrene:)

Skrevet

Støtter den! Holder selv på å gurgle i meg den ekle gugga der i et despo forsøk på å få den spira! Har du prøvd grapefruktjuice også? Har hørt noe om det, men det er sååå suuurt *grøss*

Skrevet

Mmmm.. elsker grapefrukjuice jeg :=)

Lykke til alle sammen!!

Tirsdagskos

Skrevet

Jeg prøvde Solvipect og det funka ikke på meg dessverre! Men jeg tok bare en gang om dagen jeg da, for det smakte så jævlig! Men er flere som har blitt gravide etter og ha brukt solvipect, så det er jo verdt et forsøk!

Men husk at det må være solvipect slimløsende!

Lykke til alle flinke prøvere:) En dag blir det våres tur også!

Skrevet

Har ikke prøvd juicen nei. Liker generelt ikke juice, så holder meg laaaangt unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...