Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Nå er jeg ved termin,og har plutselig blitt utrolig "hard" i magen! Har sitti på do i over en halvtime nå,men får rett og slett ikke ut noenting...Selvom det ikke er mange millimeterene før det er ute!(unnskyld ekle detaljer altså...) Måtte bare gi opp tilslutt,men det gjør jo helt vondt! Så nå trenger jeg et tips som hjelper veldig raskt!(har jo selvfølgelig ikke muligheten til å få tak i noe fra apotek nå så sent..Noen som vet hva som hjelper veldig raskt?
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Sviskesaft/pure, kjøpes på vanlige matbutikker i babymathylla, funker bra - hvis du er veldig hard i magen så drikk 2 glass, det bør funke:-)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Microlax( ikke det samme som klyster) Laktosan - noe du drikker. kan tas av gravide Men dette er på apoteket da.. Får håpe du får gjort noe før det åpner.. Men kiwi, svisker er også bra.. Håper det ordner seg.. Klem..
Gjest Ut på tur Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 På sykehuset serverer de faktisk svisker som første forsøk mot treg mage før man får medisiner (jeg har fått) husk også at du må drikke MASSE vann... det hjelper faktisk også den veien...
Løvebakken Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Ha linfrø i et stort glass vann. La det stå en stund. Deretter rører du rundt og drikker det. Viktig å drikke masse vann når du inntar linfrø. Dette har jeg brukt flere ganger utenom graviditet også. Lykke til med do-gåingen! =)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 bland ut i et glass varm melk for eksempel... 2-4 ts.
bamby Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Kjøp Frukt & fiber på helsekost! ta en terning på kvelden, funker over natta! garantert..er svisker m.m i, helt safe!
lemontree Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 LINFRØ - glimrende. virker kanskje ikke akkurat på timen, men jeg tar en skje om dagen nå etter fødselen, helt medisin. På Ullevål hadde de det på barselsavdelingen...
Vi fikk en Jente! Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Må bare spørre......fødselen er ikke igang da vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå