Gjest irismor Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Nå har jeg endelig kommet meg på nett igjen hvis du ville skravle/diskutere ahus =)
Stratos med 3 barn Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Ja hei! Jeg så meldinga de endelig i dag... Huff, jeg er så dårlig på data at det er helt flaut Ja, altså; jeg fødte, eller gjorde et forsøk på å føde i sept 06. Syns det var så mye rare folk der og for ikke å snakke om mye rart som skjedde under fødsel og på barsel! Nå er jeg gravid igjen jeg da, så de skal f*n ikke få skremme meg fra det, men nå lurer jeg fælt på hva jeg skal gjøre! Bytte sykehus, velge ks osv osv? Og på veien i valget tar jeg gjerne andres historier/erfaringer. Og jeg forsto vel i grunnen at din ikke var helt "pen". Orker du fortelle?
Gjest irismor Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Deler gjerne min opplevelse med deg. Har du msn?
Stratos med 3 barn Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Nope Sa jo jeg er dum i data. He-he-he
Gjest irismor Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Da tar vi det her. =)) ikke noe problem det da: Hva er det du lurte på, tror jeg fortalte det meste i det innlegget du tenker på. Motakelsen vi fikk på gynekologisk-poliklinikk var super. Selve føden ble en annen opplevelse :-( Gynekologen vi fikk var ei skikkelig megge (kan umulig ha fått sex på noen år). Hun skulle skremme meg fra å bli igangsatt. Bare spør så skal jeg svare så godt jeg kan.
Stratos med 3 barn Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hmmmm, kan ikke huske å ha lest noen fødselshistorie fra deg jeg.... Huff, nå surrer jeg sikkert igjen nå
Gjest irismor Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Skrev den i et innlegg om igangsetting. Skal prøve å finne det og få kopiert det over hit.
Stratos med 3 barn Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Fant ikke? Jeg skal lete litt selv jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå