Gå til innhold

Stratos m/spire i magen :o)


Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Nå har jeg endelig kommet meg på nett igjen hvis du ville skravle/diskutere ahus =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hei! Jeg så meldinga de endelig i dag... Huff, jeg er så dårlig på data at det er helt flaut :)

 

Ja, altså; jeg fødte, eller gjorde et forsøk på å føde i sept 06. Syns det var så mye rare folk der og for ikke å snakke om mye rart som skjedde under fødsel og på barsel! Nå er jeg gravid igjen jeg da, så de skal f*n ikke få skremme meg fra det, men nå lurer jeg fælt på hva jeg skal gjøre!

 

Bytte sykehus, velge ks osv osv?

 

Og på veien i valget tar jeg gjerne andres historier/erfaringer. Og jeg forsto vel i grunnen at din ikke var helt "pen". Orker du fortelle?

 

Gjest irismor
Skrevet

Deler gjerne min opplevelse med deg. Har du msn?

Skrevet

Nope :D Sa jo jeg er dum i data. He-he-he

Gjest irismor
Skrevet

Da tar vi det her. =)) ikke noe problem det da:

 

Hva er det du lurte på, tror jeg fortalte det meste i det innlegget du tenker på. Motakelsen vi fikk på gynekologisk-poliklinikk var super. Selve føden ble en annen opplevelse :-( Gynekologen vi fikk var ei skikkelig megge (kan umulig ha fått sex på noen år). Hun skulle skremme meg fra å bli igangsatt.

 

Bare spør så skal jeg svare så godt jeg kan.

Skrevet

Hmmmm, kan ikke huske å ha lest noen fødselshistorie fra deg jeg.... Huff, nå surrer jeg sikkert igjen nå :(

Gjest irismor
Skrevet

Skrev den i et innlegg om igangsetting. Skal prøve å finne det og få kopiert det over hit.

Skrevet

Fant ikke? Jeg skal lete litt selv jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...