Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Vet ikke på nett, men på exit har de iallefall bodyer opp til str 98 (og de er store i størrelsen)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Prøv Sparkjøp, de sleger det i hvertfall, men bare i ull da. Sikkert mange som har spurt deg, men jeg har vært så lite her i det siste. Har du vært på UL? Var alt bra? Og fikk du vite kjønnet? Bare litt nysgjerrig :-)
Anne-B. Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Ja, jeg bestilte hos bomullsbarna eller noe sånt. Søk på google, så finner du.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ok, det er jo ikke lenge til! Masse lykke til! :-)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Jeg tenkte alltid tidligere at body var så kjekt, og har lurt på hvorfor ikke de lages istørre størrelser. Men da 3-åringen min slutta med bleier forsto jeg det;) hehe... Det er veeeldig vanskelig for barn å kneppe opp knappene i en body når de er tissetrengt. *flire* Ville bare nevne det:) Men kan jo selvfølgelig bare hende at du har en stor gutt som ikke skal slutte med bleier enda da.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Han bruker fortsatt bleier ja og regner med det blir en stund til han slutter. Ingen interesse for doen enda. Googlet litt rundt, men kunne bare finne en og en noen steder..Vil helst bestille på samme sted..så hvis noen har tips tar jeg imot
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Cubus har mange ode i hvretfall str 98! Er relativt store ii strl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå