Gå til innhold

Dere som kan litt om trening...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 7 uker nå og jeg kan endelig trene litt igjen etter å ha vært i elendig form i svangerskapet og hatt forbud mot alt slikt. Er SÅ motivert! ;-) Men, kan jeg ta styrkeøvelser som sit-ups, knebøy osv hver dag så lenge jeg ikke får gangsperr av det, eller må det gå en dag i mellom slik at jeg bare kan gjøre øvelsene annenhver dag? Vil ha flat (ok, flatere) mage igjen fort! Litt utålmodig ja! Og hva er passe mengde å begynne med? Har tatt 60-70 sit-ups hver dag de siste 3 dagene og kjenner det svir litt i magemusklene mot slutten, men blir ikke utslitt av det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ideelt sett skal musklene hvile 24 timer mellom hver økt der du trener de direkte.

 

bedre da p avveksle mellom styrke og kondisjon...så "muskelhviledagen" brukes til å gå, jobbe, eller sykle...

Skrevet

Jo jeg ser den, men er så vanskelig å få til. Mini er ganske krevende og vil ofte ikke sove i vognen + at været er helt grusomt, da frister det ikke med tur. Får bli flink til å bruke trimsykkelen mer på kveldstid da :-) Eller sette opp tidsskjema slik at det går 24 timer mellom hver sit-up økt, hehe...

Skrevet

Bare husk å knipe mens du gjør det, og ta det pent. Du burde ha styrke en dag i uken og utholdenhet 2 ganger i uken. Og det er ingen snabbløsninger. Den stramme magen kommer ikke etter en uke med situps:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...