Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Mini er 7 uker nå og jeg kan endelig trene litt igjen etter å ha vært i elendig form i svangerskapet og hatt forbud mot alt slikt. Er SÅ motivert! ;-) Men, kan jeg ta styrkeøvelser som sit-ups, knebøy osv hver dag så lenge jeg ikke får gangsperr av det, eller må det gå en dag i mellom slik at jeg bare kan gjøre øvelsene annenhver dag? Vil ha flat (ok, flatere) mage igjen fort! Litt utålmodig ja! Og hva er passe mengde å begynne med? Har tatt 60-70 sit-ups hver dag de siste 3 dagene og kjenner det svir litt i magemusklene mot slutten, men blir ikke utslitt av det heller.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 ideelt sett skal musklene hvile 24 timer mellom hver økt der du trener de direkte. bedre da p avveksle mellom styrke og kondisjon...så "muskelhviledagen" brukes til å gå, jobbe, eller sykle...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jo jeg ser den, men er så vanskelig å få til. Mini er ganske krevende og vil ofte ikke sove i vognen + at været er helt grusomt, da frister det ikke med tur. Får bli flink til å bruke trimsykkelen mer på kveldstid da :-) Eller sette opp tidsskjema slik at det går 24 timer mellom hver sit-up økt, hehe...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Bare husk å knipe mens du gjør det, og ta det pent. Du burde ha styrke en dag i uken og utholdenhet 2 ganger i uken. Og det er ingen snabbløsninger. Den stramme magen kommer ikke etter en uke med situps:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå