Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 12+3, men har allerede begynt å kjenne etter liv. Når jeg legger meg på kvelden legger jeg meg på ryggen, og legger hendene over magen, langt nede mot skambenet. Ligger helt stille noen minutter hver kveld for å kjenne om det er en liten "spurv" som hakker på meg.. Kjente liv når jeg var 14+0 med førstemann, så det er nok derfor at jeg er litt vel optimistisk om å kjenne allerede så tidlig! Flere som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 12+2 og vet at jeg ikke kjenner liv, men jeg innbiller meg innimellom at jeg gjør det.. At jeg kjenner litt kiling i magen, men er nok bare innbillelse.. hehe..

Skrevet

Ja jeg gjør det samme :) Og jeg har kjent liv to ganger, den ene gangen satt jeg i bilen (!) og da hoppet jeg skikkelig til :) Det var såå tydelig, kjentes ut som om den lille slo kollbøtte inni der. Akkurat slik kjente jeg det første gang i forrige svangerskap også. Og så har jeg kjent en gang på morgenen når jeg og magen hadde en stille stund for oss selv :)

Skrevet

har kjent liv noen ganger og er bare 14+5 (kjent i noen uker)

Skrevet

Her i huset er det pappan som kommer å legger hånden på magen hver kveld. Hittil uten resultat... Jeg er i uke 22 og har kjent liv i to-tre uker og kjenner at sparkene øker i styrke for hver dag. Men sparkene kjennes fortsatt ikke utenpå. Gleder oss MASSE til pappan også får ta del i aktiviteten, som gjerne oppstår hver kveld når vi legger oss.

Skrevet

Jeg har kjent noe hver dag i litt over en uke. Kjente det veldig tidlig som førstegangsgravid også, uke 13 tror jeg det var. Det er mest om kvelden når jeg sitter foroverbøyd i stolen og er på nettet. Noen dager er det bare en liten hilsen, mens andre dager er det mange bevegelser etter hverandre. Ikke mulig å kjenne på utsiden enda da, men det skal vel litt til. Tror vi måtte vente til uke 15-16 forrige gang, men da fikk mannen min ett skikkelig spark, sånn at han ikke var i tvil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...