BEA-77 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Leste om nesesuger på en utstyrsliste, hva er dette?
Impulsiw Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 En dings man suger ut snørra på babyen med ) kjekt å ha for det er et styr å bruke qtips og klut...
melkekua™ Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=694_829&products_id=3181 Her ser du et bilde av en nesesuger )
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Det kommer an på om det ble beskrevet som medisinsk utstyr: isåfall er det et vakuumuttak fra veggen som kan suge vekk slim og annet fra nese og svelg. Hvis det ble anbefalt til hjemmebruk så vil jeg tro at det er en vakuminnretning for å fjerne snue fra nesen til den lille. Denne ser ut som en liten ballong "med en tut" på. Den fungerer som en pipette, dvs du lager vakum når du klemmer sammen ballongen, fører tuten inn i nesen (det er veldig lite populært hos småen!!!) og slipper ballongen. Den suger da til seg snue/ slim fra nesegangen. Jeg brukte det et par ganger på min lille når hun var veldig forkjølet, men hun gråt sånn at jeg orket ikke å gjennomføre det skikkelig. Ikke syntes jeg at den fungerte særlig bra heller. Så jeg tviler på at dette er særlig nødvendig å ha! Et annet poeng er at stimulering av slimhinner øker slimproduksjonen. Nesesugeren kan derfor komme til å virke mot sin hensikt, nemlig skape økt snueproduksjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå