Gå til innhold

Åssen er Troll dressene i forhold til Reimatec?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Troll dressen veldig godt :) Bl.a. fordi det er 3-i-1, liksom. Kan brukes året rundt med eller uten ulldressen inni og kan også bare bruke ulldress i bil/vogn etc (nå har 3-åringen kanskje sluttet med dagsøvn?)

MEN har hørt at noen synes det er plundrete å feste ulldressen inni, vi festet den ikke, bare hadde på ulldress først så den andre utenpå. Ikke no problem. Men når de begynner å ta på dressen selv (kanskje 3-4 år?) er det muligens en fordel med glatt innside som Reima dressene har.

Skrevet

Jeg synes reima dressen er best til barna til de er en 4-5 år. Da begynner de dressene å bli for lite slitesterk. Baken slites veldig og knærne.

Hadde trolldress i fjor og den skal han bruke nå i år og:) Liker det at den er så slitesterk. Har den uten ullfor faktisk. Har hatt fleeceklær/tynne ullklær under:)

Skrevet

Helt enig! Til en treåring er den helt GENIAL! Ulldressen kan brukes alene hele våren, høsten og vinteren, dressen kan brukes uten ullfor hele året, og kombinert er den utrolig varm, ikke klam, utrolig bra passform, rett og slett genial! Absolutt verdt de ekstra pengene..! Veldig fornøyd med Reimatec også, men den er best til små barn synes jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...